Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 717379 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Avensis III.
« Válasz #1485 Dátum: 2010.11.02 08:50:28 »
2008as gyártású autó, ahogy néztem az ablakokon lévő jelzésből. És pont, hogy ilyen rövid idő alatt többnyire csak autópályán használva lett benne ennyi km. Ja, és a Corim 4 és fél évesen, 125 ezerrel nem zörög ennyire, nincs kiülve ennyire...
Gabe 254.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1486 Dátum: 2010.11.02 09:17:24 »
Nem lehet még 2 éves, ill. a legelső példányok közül van, ez is lehet magyarázat a gyengébb minőségre. Évi 50e km, nem kevés  :wacko:
A zörgést nem igazán értem. Nálam síri csend van. A Micelin Primacy gumik nem a leghalkabbak (sajnos  :cry:) és nálam a Alpin a halkabb, a HP a hangosabb. De hogy zörög a kapaszkodó, meg az ajtó, nem kéne...
A rögzítő fék kapcsolójával egy villanymotort indítasz, azt hallod.
A fényszórót nem találtam tragikusnak, szerintem teljesen átlag, ha jól emlékszem (már egy ideje gázosítottam :szemez:), egy emelt fényűvel meg kimondottan jó.
A könyöklő nem a vezetés közbeni könyöklésre találták ki az biztos, arra alkalmatlan. Arra csak a karfás ülések jók. Ha megemeli az ember az ülést, akkor tényleg alacsonyan van. A deréktámasz pedig nem mechanikus, hanem egy motorral lehet felfújni a lufit az ülésben, de az elég hamar leenged, rendszeresen tuningolni kell (nem egy szerencsés megoldás  :no:)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Avensis III.
« Válasz #1487 Dátum: 2010.11.02 10:27:10 »
Wikipedia azt írja, hogy 2009 januártól árulták, ergo lehet 2008as gyártás. És magyarázat a gyenge összeszerelésre. És valóban, évi 50ezer nem kevés, de kérem szépen: dízel kombi nagyautó miért ne futhatna ennyit? Ha meg 4 év alatt futja és akkor lesz zörgős 100ezernél, az is gáz...
A fényszórót a saját Corollához, Swifthez, C220as Mercihez képes érzem gyengének (ezekkel van friss élmény)
Ja, akkor az a gomb az ülés oldalán a deréktámaszt állítaná? Ugyanis volt ott egy gomb, amit ha előre nyomtam, zúgott valamit, de nem változott semmi, hátrafelé pedig nem is zúgott...
Gabe 254.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #1488 Dátum: 2010.11.02 11:11:54 »
Voltak 2008-as tipusok: nemreg meg egy akcio kereten belul lehetett jo aron raktarkeszletrol hozzajutni 2008-as gyartasu Avensisekhez.
Eleg szomoru amit leirtal.  :no: Pedig ugye nem egy tesztben azt emlegettek, hogy az anyagminoseg es osszeszereles Lexus-i szintet er el.
A motor pedig a leggyengebb motor, amit ehhez az autohoz parositani lehet. Pedig brutal felara van az 1,6-1,8-as benzinesekhez kepest.
Amugy hogy fogyaszt abban a kasztniban? Milyen felszereltsegi szintu volt?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1489 Dátum: 2010.11.02 11:41:24 »
Ja, akkor az a gomb az ülés oldalán a deréktámaszt állítaná? Ugyanis volt ott egy gomb, amit ha előre nyomtam, zúgott valamit, de nem változott semmi, hátrafelé pedig nem is zúgott...
Egy kis membrán szivattyú tölti fel levegővel a deréktámaszt. A leengedéshez nem kell, csak egy szelepet nyit ki  :)
Változik az, csak türelem  :D
2009-es modell, tehát valószínű, hogy 2008 utolsó negyedévétől árulják.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10687
Avensis III.
« Válasz #1490 Dátum: 2010.11.02 18:16:31 »
A deréktámasz pedig nem mechanikus, hanem egy motorral lehet felfújni a lufit az ülésben, de az elég hamar leenged, rendszeresen tuningolni kell (nem egy szerencsés megoldás  :no:)

Az anyósülésen is van ilyen elektromos deréktámasz, vagy csak a vezető oldalon? II-es Avensisnél csak ott van, és azt is csak az Executive felszereltséggel kaptad meg.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1491 Dátum: 2010.11.02 18:19:35 »
Csak a bal oldalon van, de ha jól tudom, mindegyik felszereltségben van (nekem SOL van).

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10687
Avensis III.
« Válasz #1492 Dátum: 2010.11.02 18:24:41 »
Igen, ez az opció előrelépés volt a felszereltséget tekintve, viszont a mostani Executive ülései már nem elektromosan állithatóak (és bőrkárpit sem jár hozzá). Ízlések és pofonok, de nálam ez visszalépést jelent.  :innocent:  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Avensis III.
« Válasz #1493 Dátum: 2010.11.03 08:32:22 »
Amugy hogy fogyaszt abban a kasztniban? Milyen felszereltsegi szintu volt?
Mikor indultunk a Balatonról, 6,6-on állt, hazafelé félúton már 6,5-ön. Nem tudom mikor nullázódott/nullázták...Nem is tudom, hogy kell...
Gabe 254.

Mikey Bük

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re: Avensis III.
« Válasz #1494 Dátum: 2010.12.07 17:55:37 »
Sziasztok!
Az Autófókusz Kft jóvoltából nálam lehetett egy Ave 1.8 Valvematic Travel Edition Sedan!
Az autóba 217 km t tettem átlagfogyasztásom 6.1 liter volt.
Álomautó.
A tesztem amit írtam a honlapomon elolvasható.A TMH és az Afó értékesítők szerint is korrekt.
Az autómatikus zárás nyitása a belső központi zár nyitógombjával nyitható ha a hátsó ajtókat akarjuk kinyitni.
A fogyasztásmérőt a Disp gomb kormányon való nyomkodásával lehet elérni a pillanatnyi és átlagfogyasztás megjelenítésére ekkor az Average Fuel Cosmupolationt kell látni.
A deréktámasz nálam nem eresztett le.A navi nem is fog tudni magyarul mert a magyar nyelv nem világnyelv.A térkép része viszont szuper.A tolatókamera jól adja viossza a képet.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.07 18:01:25 írta Mikey Bük »

Mikey Bük

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re: Avensis III.
« Válasz #1495 Dátum: 2010.12.07 18:15:55 »
Ma láttam egy fehér Avensis Wagont króm csomaggal! :yes:
Nagyon gyönyörű volt!
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.07 18:35:50 írta Mikey Bük »

Mikey Bük

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re: Avensis III.
« Válasz #1496 Dátum: 2010.12.07 18:23:17 »
Ez a gyönyörűség volt nálam!

Ezt a tesztet írtam róla

Blog Entry   Nálam volt az ÁLOMAUTÓM! :-) avagy Toyota Avensis 1.8 16 V Valvematic Sedan Travel Edition   Oct 22, '10 10:20 PM
for everyone
Amint a címben írtam csupa nagybetűvel ÁLOMAUTÓ.Amikor az Avensist először láttam Szombathelyen már akkor nagyon tetszett.A hivatalos premier után számos modellvariánst próbáltam Sedan,Wagon, benzines és diesel.Sol és Executive és most a Travel Edition. A Travel Editionról tudni kell azt, hogy ez egy limitált széria.A Travel Edition felszereltség elérhető az 1.6 és 1.8 16V Valvematic benzines és 2.0 D4D diesel motorral érhető el Sedan vagy Wagon kivitelben.
Mit is takar a Travel Edition felszereltség ?
Ezek a plusz tételek amik az autót még varázslatossabbá teszik.

Travel Edition felszereltség:

    *

      TNS 510 GPS navigációs rendszer (EU térképpel)
    *

      Tolatókamera
    *

      USB-port
    *

      Sötétített hátsó üvegek Wagon kivitelnél
    *

      16”-os könnyűfém keréktárcsák
    *

      Légkondicionáló, kétzónás, automata, digitális
    *

      Bőrkormány és sebváltógomb
    *

      Síalagút
    *

      Elektromos ablakemelő elöl és hátul
    *

      Titánium középkonzol borítás
    *

      Bluetooth® telefonkihangosító
    *

      Tempomat (1,8 Valvematic 147 CVT)
    *

      Kormánykeréken sebességváltó pillangókapcsolók
    *

      Ködlámpa elöl a lökhárítóba integrálva
    *

      Aux audio kapcsolat

Cseri József Úr és az AUTÓFÓKUSZ KFT jóvoltából ismét nálam lehetett egy tesztautó.
Az Avensis ultraezüst színben ott várt a parkolóban.Az a látvány ahogy a napon csillogott az egészen mellbevágó volt.Az autón nincs egy darab reklám felírat sem.Azt hiszem néhány ismerősöm ha meglát otthon ezzel az autóval azt fogja hinni,hogy az enyém.:-)
Nem taglalom,hogy milyen az ereje a váltója a futóműve a felszereltsége hiszen már leírtam róla,hogy milyen jó és kényelmes minden szuper latviuszokban kifejezve hiszen már akkor ismételném önmagam.Amit viszont észrevettem, a kocsi y fordulásban szinte egy zsebkendőnyi helyen képes megfordulni.A tolatókamera képe pontos helyzetet mutat a kocsi mögötti terepről.Az Avensis elindulás után mutatja ki a tudását.Álló helyzetben is a látványa elegáns luxus autós.A formák az élek a hajlítások olyan formai megoldásokat mutatnak,hogy elállt a szavam csak néztem a kocsit néhány percig. Az autó csendessége hihetetlen. A kocsi beindítása után a navigáció képe nagyon jól átlátható. Azon jókat nevettem,hogy mindenáron vissza akart vezetni Szombathelyre. Amikor elindultam vele haza az felejthetetlen élmény. A kocsi ahogy elindul minden fokozatban az meglepő.Hiába a 147 lóerő nem hazudik.Nem kérdez vissza hanem meglódítja ezt a hatalmas karosszériát.A váltó 6 fokozatú pontossan kapcsolható,szinte magától találja meg a fokozatokat kis erőkifejtéssel.A váltót a könyöktámaszról  kezelni nagyon kényelmes.A mai nap 103 km t tettem meg a kocsival átlagfogyasztása 7,7 liter.Mivel besötétedett így kipróbáltam a vezetését esti környezetben.
A műszerfala a szemet nem fárasztja, a fényszórói jól bevilágítják a kocsi előtt lévő utat.
Az audiót is kipróbáltam nagyon szépen adja vissza a hangokat.A fejegység mp3 at is ismeri a navigáció és tolatókamera képét kijelző LCD érintő képernyős és itt lehet beállítani a hangzást.Magas mély és közép bal és jobb oldali hangszórók .Huh mindha koncerten vagy discoban lennék.Még nagy hangerőn sem torzít . A hifit,a telefont(bluetooth) a fedélzeti számítógép menüjét a jó fogású bőr kormányon lévő gombokkal lehet kezelni.
A kocsi feszes hangolású futóműve stabil és komfortos.Jól elsimítja az úthibákat amiből sajnos sok van. Amit meg kell említenem,a kocsi fokozatváltásra figyelmeztető SHIFT zöld nyilait figyelembe véve a kocsit nem sportosan vezetve az átlaghoz képest kis fogyasztás és nagy rugalmasság jellemzi.Amin meglepődtem a Csepreg városban kitett 40 km/h sebesség korlátozó tábla utasításának megfelelően 4 ik 5 ik fokozatot javasolta a kocsi.A hihetetlen rugalmasságot az demonstrálta amikor majdnem álló helyzetből 2 ik fokozatból megindult a kocsi és gyorsult.Helykínálatára nincs semmi panasz.Van egy munkatársam aki majdnem 2 méter magas és elfért elől hátul.Vittem vele egy kört. Dícsérte,hogy milyen jó meg mennyire szép.Megnézük mennyire kényelmes 5 személynek.Jelentem mindenki kényelmesen elfért és élvezte az autót.A digitális klíma az előre beállított hőfokot jól tartotta mivel 2 zónás aki magának kevesebb hőmérsékletet szeretne itt gond nélkül beállíthatja.
Egyetlen szépséghibája a kocsinak,hogy a garázsomba 4 cm híján nem fért be így a szüleim garázsába tettem a kocsit. Ez az autó hossza miatt volt. Mielőtt veszek Avensist majd kiszedem a garázsomból a kis ládát ami miatt nem fért be. :-) Vettem is lottót :-)

Összegzés : TOYOTA AVENSIS SEDAN 1.8 16V Valvematic Travel Edition
ÁLOMAUTÓ amit bármikor bárhová lehet használni.Ha akarom luxusautó,ha akarom elegáns limuzin ha akarom sportszedán.

Toyota Avensis : Az Év Autója 2010 én legalábbis annak választom!
Tesztautót köszönöm a Cseri József Úrnak és az AUTÓFÓKUSZ KFT nek!

AUTÓFÓKUSZ KFT 9700 Szombathely Kőszegi út Tel : 0694/514-880

AVENSIS 2 napi tesztje. Teszt : Toyota Avensis 1.8 16V Valvematic Travel Edition   Oct 23, '10 3:54 PM
for everyone
A szülői garázsból ki kellett járnom így az autó kint éjszakázott az udvaron.Reggel 8óra 10 kor kisétáltam a dérrel borított autóhoz.Még így is csodaszép.Az autót beindítva a digitális klímát bekapcsolva az első és hátsó szélvédőre irányítva kiváncsi voltam milyen gyorsan takarítja lea kocsi üvegeit.Amíg ez a művelet folyt én fényképeket készítettem a kocsiról majd az álmodozáshoz.Haj de szépen mutatott az udvarban stb stb... Nem hittem el,hogy majdnem 5 perc leforgása alatt a kocsi első és hátsó üvegei páramentesek voltak. Majd elindultam a kocsival egy újabb kis útra.Az autót a fokozatváltó jelzéseinek megfelelően vezetve az autó fogyasztása még jobban csökkent.Az autót Szombathelyről 510 km rel hoztam el és ma 727 km rel vittem vissza.Az autó ezen a 217 km es távon mindössze 14,42 liter 95 ös benzint fogyasztott el!!!!!!!!! Az autót akiknek megmutattam mind kivétel nélkül tetszett családomban is tetszést aratott.Annyira, hogy aput alig bírtam kicsalogatni a kocsiból :-)  Megjegyzése : Mikor adnak egyet ajándékba ?

Mikor a kocsit visszavittem és visszaültem a sajátomba amit szintén imádok mint múltkor az Auris után ismét majdnem sikerült a kuplungpedált kirúgnom a kocsi alján és ismét 6 ik fokozatot akartam kapcsolni :-)

Két kritikai észrevételem lenne csupán a vezető oldali ablak leengedésekor a párát nem a teljes oldalüvegen távolította el hanem egy 15 - 16 cm es csíkon A másik észrevételem ami inkább csak engem érint és nem a kocsit,az hogy nem az én nevem van a forgalmijában.

Felejthetetlen élményt biztosított az autó !
Szia Avensis! Imádlak!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.07 18:31:50 írta Mikey Bük »

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1497 Dátum: 2010.12.07 19:30:06 »
A navi nem is fog tudni magyarul mert a magyar nyelv nem világnyelv.
Manapság már nem illik ilyesmire hivatkozni egy gyártótól   :nonono:
Huh mindha koncerten vagy discoban lennék
Nem szól rosszul, de azért messze áll az igazitól (ami nem is várható el egy egykomponenses "rendszertől")  ;)
Ez a gyönyörűség volt nálam!
Egyetértünk én is szeretem  :wub:

Mikey Bük

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re: Avensis III.
« Válasz #1498 Dátum: 2010.12.07 19:41:27 »
Majd beszélek a TMH s ismerősökkel,hogy tudjon magyarul. ::)
Köszi Nagycitrom az észrevételed.
Amúgy a tesztem ,hogy tetszett?
A navival kapcsolatban annyit mondtak,hogy Magyarország sajnos kicsi részesedéssel bír az értékesítésben.Mivel a navi rész SD kártyáról megy lehet,hogy a magyar fbl fájllal fel lehetne meg a magyar poikkal rá lehetne venni a magyar beszédre.
De ezt én sajna nem tudom kivitelezni.

 

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1499 Dátum: 2010.12.07 22:05:46 »
Egy TomTom navira kb10 perc alatt lehet saját utasításokat rögzíteni, tehát nem lehet nagyon bonyolult más rendszerre sem.
Egy navigáció annyira jó, amennyire a térképek frissek. Van információd, hogy milyen térképeket használ és milyen időközönként és mennyiért lesszenek frissített térképek?
A teszted nekem kicsit túl "ujjongósra" sikerült szerintem, még ha alapvetően tényleg jó is az autó.  Persze nem lehet ~200 km alatt tényleges tapasztalatokat szerezni  :flowers:
Az 5 személyes mivolta csak 100 km vagy 1 óra alatt érvényes. A bakháton ülni egyik autóban sem jó, nem csak az Avensisben. Ebben a 3 különálló üléssel rendelkező egyterűek jobbak.
Az, hogy nekem kell nyitni az automatán záródó központi zárat a hátsó ajtókhoz, teljesen érthetetlen (van külön gyerekzár, akkor ez minek  :hmmmm:)
Amiben maximálisan egyetértek, az a csendessége. A gumi a leghangosabb menet közben.