Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 717564 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1305 Dátum: 2009.10.09 14:46:42 »
Gyakorlatilag is Toyota tulajdonos lettem  :clap:
Tetszik. Bővebben és az első 100 km tapasztalatai kicsit később, most megyek vissza dolgozni.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Avensis III.
« Válasz #1306 Dátum: 2009.10.09 14:55:38 »
Grat!  :clap: Épp ideje volt már.  :) Kíváncsian várjuk az élményeket...
         

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #1307 Dátum: 2009.10.09 15:31:49 »
Gratual es sok-sok balesetmentes kilometert  :clap:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Avensis III.
« Válasz #1308 Dátum: 2009.10.09 19:51:55 »
Gyakorlatilag is Toyota tulajdonos lettem  :clap:
Tetszik. Bővebben és az első 100 km tapasztalatai kicsit később, most megyek vissza dolgozni.
Én is gratulálok, biztosan elégedett leszel vele! Sok-sok örömteli és balesetmentes km.-t!!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1309 Dátum: 2009.10.09 23:16:38 »
Köszönöm a jókívánságokat!
Szóval a kocsi tetszik. Csend van, nyugalom. És bitang nagy, főleg hosszú. Olyan lábtér marad mögöttem... A fejtért viszont most szűkösnek érzem, de egy egyterű után ez természetes
Tetszik kívülről. A szedán szerintem meg sem közelíti. Az első túlnyúlás talán kicsit sok, de azzal, hogy egy kicsit lecsapták a hátulját, szebb lett (bár nem praktikusabb). Tetszenek az élek, a vállszerű kialakítás és nekem a lekerekített orr is.
Belül az anyagok teljesen rendben vannak. Az ülés a francia autó után kicsit keménynek tűnik, viszont cserében van oldaltartása. Nem volt nehéz megtalálni az ideális ülés pozíciót. A kartámasz egy kicsit hiányzik, mert a tároló teteje a sebességváltáshoz ad jó pozíciót, a kormányhoz alacsony. A két első ülés közötti tároló méretes és kell is, mert az ajtón levőben nem fér el egy nagyobb ásványvizes palack (az OFFosban ott egy 1,5 literesnek volt hely!). Pozitívum: a szemüvegtartóba tényleg belefér a szemüvegem és ki sem esik, ha kinyitom (kis öröm is öröm  ;) )
A kormány szervó rásegítése nagyon jó, nem szeretem a túl lágy kormányt (mint másik kocsinknál - Honda Jazz). A fék szintén OK, nagyon jól adagolható, határozott fogási pontja van.
A kapcsolókkal és kezelő szervekkel kicsit meggyűlt a bajom. 3 francia kocsi után bőszen nyomogathatom a jobboldali bajuszkapcsoló végét, de nem szól a duda  [rohog]. Az ablaktörlő egyszer töröl funkció felfelé van, nem lefelé, az abalkemelő bal kéznél van, nem jobbra és a gyújtás levételekor minden azonnal kikapcsol (volt 1 percem ablak felhúzásra és a rádió sem hallgatott el azonnal). De ezek csak szokás kérdése, hát majd megszokom  :yes:
Az meglepett, hogy a pillanatnyi fogyasztási értéket nem számokkal jelzi, hanem egy vonallal  :hmmmm:
Az automata ablaktörlőt is kipróbálhattam (hol esik - hol nem volt hazafelé): alapvetően jól végezte a dolgát, bár időnként túlbuzgónak tűnt.
A telefon kihangosítót több újságíró is lehúzta, hogy bonyolult összehangolni a mobillal. Kb. 2 perc volt  :tt2:
A váltó pontos, a laza francia után még fura és szoknom kell, hogy van élet az 5. sebesség után is.
A motorról még nem nagyon tudok mit mondani, 110 km-t autóztam a forgalommal, 3000 fölé nem ment még a fordulatszám. Jó: ha 60-nal gurulok át egy falun, nem kell visszaváltani 6-ból, ott kb. 1500-at forog.
Most így elsőre ennyi, majd jönnek a további tapasztalatok.

(bevallom, 1,5 hete nagy űrt hagyott a HDi-s Picasso, amikor elvitték, szerettem és határozottan hiányzott, de most ez megoldódni látszik  :) )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1310 Dátum: 2009.10.10 00:14:22 »
Gratulálok a kocsihoz  :D !!!

...a gyújtás levételekor minden azonnal kikapcsol (volt 1 percem ablak felhúzásra és a rádió sem hallgatott el azonnal).
Elvileg a rádiónak csak kormányzár kulcsállásban kellene elhallgatnia, és az ablakemelőknek is 30 mp-ig működniük kellene gyújtáslevét után, legalábbis amíg ki nem nyitod a bal első ajtót... Mindenesetre a mi Avénkban ez a helyzet.
Az meglepett, hogy a pillanatnyi fogyasztási értéket nem számokkal jelzi, hanem egy vonallal  :hmmmm:
A fedcompnak kellene legyen egy olyan módja is, amikor a pillanatnyi fogyit írja ki, számszerűen... Fura lenne, ha ezt elhagyták volna  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26329
Re: Avensis III.
« Válasz #1311 Dátum: 2009.10.10 00:28:21 »
Innen eltűnt egy hsz.-om. Lehet, hogy el se küldtem...? :wacko: :wacko: :wacko:

Szóval gratula a kocsihoz, a fogyi miatt ne aggódj, úgy 8-10e km után jó egy literrel lejjebb lesz már. ;)
music     

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1312 Dátum: 2009.10.10 00:30:33 »
Pillanatnyi fogyimérő: egy vízszintes vonal, a végén egy 30-as szám, tízesével osztva. Ezen futkározik egy sáv, szám nuku. Ennél még a BMW-k pillanatnyi fogyasztásmérője is informatívabb volt. Arra jó, hogy a user rájön, ha padlón gyorsít, akkor a fogyasztás átmenetileg a 3X-ra nő  és motorféknél nincs fogyasztás :D Ez a fejlesztés nem jött be  :no:

Más, elektronikus kézifék. Szerintem könnyen tanulható a helye, nincs messze a gyújtáskapcsolótól. Kb. 3 mp zümmögés és a rögzítő fék behúzva. Induláskor automatikusan old  vagy kioldható ugyanazzal a kapcsolóval.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #1313 Dátum: 2009.10.10 00:34:11 »
Vagy feljebb, ha mar nem csak 3 ezerig progeti   :devil:
Az elso tulnyulassal erdemes vigyazni, az AveII-nel is sokan panaszkodtak, hogy konnyen felakad a szegelyeken.
Az esoerzekelo nalam mindig a legerzeketlenebbre van allitva (nemtom a Tiedben ugyanolyan e, de a Toyotabol kinezem  :whistling: ) es ugy tokeletesen mukodik. Egyedul nehany alagut vilagitas tudja becsapni (gondolom tul sok infra jon olyankor) es elindul, ezert inkabb kikapcsolom ha nincs eso, ne torolje a bogarkakit szarazon  :)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Avensis III.
« Válasz #1314 Dátum: 2009.10.10 15:37:06 »
Idézet
a gyújtás levételekor minden azonnal kikapcsol (volt 1 percem ablak felhúzásra és a rádió sem hallgatott el azonnal)

A II-es Avéban a gyújtás levétele után még egy ideig működtek az ablakok. Ezt kihagyták volna az újból? Elég vicces lenne...
Xanyi

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1315 Dátum: 2009.10.10 21:47:34 »
A II-es Avéban a gyújtás levétele után még egy ideig működtek az ablakok. Ezt kihagyták volna az újból? Elég vicces lenne...
Igaz, most megnéztem, tényleg így működik  :yes:

Ma egy kevés városi mászkálás volt és sikerült egy zebránál lefullasztanom (sok év dízeles után még szokni kell   :tt2: ). Kínos onnantól lett a dolog, hogy nem akart újra elindulni. Nem szereti az gyors gyújtás le-gyújtás vissza- indítást. Hát nem kicsit volt ciki, már tülköltek mögöttem.... De azért még mindig  :wub:
Elővettem a manualt és elszörnyedtem: 628 oldalas  :eek:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #1316 Dátum: 2009.10.10 22:25:55 »
Nem lehet, hogy a kuplungot nem nyomtad ki teljesen? Mert masnal ez okozott gondot. (Marmint az ujrainditas alatt)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1317 Dátum: 2009.10.11 00:09:07 »
Nem lehet, hogy a kuplungot nem nyomtad ki teljesen? Mert masnal ez okozott gondot. (Marmint az ujrainditas alatt)
Lehet, majd legközelebb figyelek rá.

mod: Kipróbáltam, a kuplung. Ha nincs kinyomva teljesen, nem indul, még ha üresben van, akkor sem. Ez érdekes. Mégis csak végigolvasom azt a 628 oldalt  :cool2:
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 20:45:46 írta Nagycitrooom »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1318 Dátum: 2009.10.31 23:41:55 »
Kipróbáltam, a kuplung. Ha nincs kinyomva teljesen, nem indul, még ha üresben van, akkor sem.
Ó, anyám  ::) ... Miért kell minden baromságot átvenni az amerikaiaktól?! Annyira utálom ezt a túlbiztosítósdit  :nonono: ... Szerencsére az Ave II még nem nézi ennyire hülyének a sofőrt  :hug:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Avensis III.
« Válasz #1319 Dátum: 2009.10.31 23:47:18 »
Ó, anyám  ::) ... Miért kell minden baromságot átvenni az amerikaiaktól?! Annyira utálom ezt a túlbiztosítósdit  :nonono: ... Szerencsére az Ave II még nem nézi ennyire hülyének a sofőrt  :hug:
Visszakérdeztem a kereskedőnél, elnézést kért, hogy nem említette, de már egy ideje így van a Toyotaknál, ezért felejtette el.