Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 717399 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #1170 Dátum: 2009.04.19 12:15:41 »
Ez a tesztfogyasztas tenyleg sok lett! Mas teszteken ezzel a mocival kb egy literrel evett kevesebbet az Ave.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Avensis III.
« Válasz #1171 Dátum: 2009.04.21 07:24:37 »
Különben mi nem tettszek a teszten, vagy milyen tesztet fogadnál el? Ach, mindig ezek a gonosz tesztelök.  :D
Egy másik kommentelö válaszolt az általad idézettre: "clior; Lszi ne írj olyan badarságokat, hogy egy motor ami 6400-nál adja le a max teljesítményt, az sokkal jobban megy alacsony fordulaton. Tudom, hogy itt sokan nem szeretnek fizikával foglalkozni, de alacsonyabb fordulaton alacsonyabb teljesítményt ad le, ergo nem gyorsul úgy."

Azért ugye te sem úgy használod hétköznapokban az autót, hogy tiltásig forgatod minden alkalommal. Én az 1.4-es Corollával is elváltok 2000-nél, mégse vagyok út akadály. (Érdekes módon hozza a gyári fogyasztást.) Szóval az szerintem nem mérvadó, hogy mennyit fogyaszt, ha állandóan 6400-nál váltok.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Avensis III.
« Válasz #1172 Dátum: 2009.04.25 00:14:51 »
Tegnap mentem egy rövid kört egy Ave III-mal. Direkt 1,8ast próbáltam. Van abban valami, hogy alacsony fordulaton jól megy. Eleinte így használva, teljesen jól vezethető, elváltogattam még a jelzés (shift) megjelenése előtt. (kb 2200-nál) Aztán (nem agyon)pörgteve az tűnt fel, hogy közepes tartományban nem túl fickós. Tiltás környékén nem jártam, még csak 800 km volt az autóban.  :flowers:
Gabe 254.

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re: Avensis III.
« Válasz #1173 Dátum: 2009.04.25 20:09:11 »
Szlovák rendszámos storyhoz az OFF
BN - Bánovce nad Bebravou ,azaz báni járás

ON
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Satriani

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #1174 Dátum: 2009.05.05 16:35:29 »
Tegnap mentem egy rövid kört egy Ave III-mal. Direkt 1,8ast próbáltam. Van abban valami, hogy alacsony fordulaton jól megy. Eleinte így használva, teljesen jól vezethető, elváltogattam még a jelzés (shift) megjelenése előtt. (kb 2200-nál) Aztán (nem agyon)pörgteve az tűnt fel, hogy közepes tartományban nem túl fickós. Tiltás környékén nem jártam, még csak 800 km volt az autóban.  :flowers:

Ma nekem is sikerült menni egy bő fél órát egy 1.8-assal. Szerintem nem a motorral van a baj, valóban alacsony fordulaton is terhelhető, de egy 1.8-as szívó benzineshez minek passzítanak olyan váltót, ami 130-nál ötödikben kb. 3500-at, hatodikban kb. 3000-et forog!? 80-nál hatodikban nyomsz egy padlógázt, és SEMMI nem történik. SEMMI. Negyedikben persze húz rendesen.

Kompresszort neki.  :flowers:

Egyébként tágas, nagyon csendes, igényes, szép belterű kocsi, a horror formájú, ne szépítsük: ronda első fényszórókat hamar el lehet neki felejteni.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis III.
« Válasz #1175 Dátum: 2009.05.05 16:39:39 »
Ezzel mi a bajod? 80-nal hatodikban nem kell odalepni neki  :excl: Nem arra valo a hatodik fokozat.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Satriani

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #1176 Dátum: 2009.05.05 16:51:21 »
Nem vagyok egy rugalmasság-bubus, de ennél azért többet vártam.

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: Avensis III.
« Válasz #1177 Dátum: 2009.05.05 18:24:44 »
Olvastam a tesztedröl a vezess.hu-n. Irtad, hogy egy 2 l. diesel sem fogyaszt sokkal kevesebbet mint az 1.8-as benzines. Sztem 2 liter különbség azért kellene hogy legyen, pro diesel. Ha nem, akkor miért érné meg Ave.III dieselt venni?

Satriani

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #1178 Dátum: 2009.05.05 18:31:21 »
A rugalmasság miatt. Ezt a benzinest tényleg pörgetni kell, érzésre nagyon nem megy magasabb fokozatokban. A fogyasztás még autópályán sem lesz sokkal jobb a dízel esetében, elég hosszúak a benzinesnél a váltófokozatok, meggyőződésem, hogy az nyírja ki a menetteljesítményeket.

Ide is leírom, amit az értékesítő cimborám mondott: az értékesítőknek szervezett oktatáson állítása szerint a benzinesek BC-je 3-4 decivel kisebb átlagot mutatott, mint a 150 lovas dízeleké.

Te oda milyen néven írogatsz?

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: Avensis III.
« Válasz #1179 Dátum: 2009.05.05 18:43:27 »
Oda nem irogatok, csak néha olvasok. De a 150 LE dieseleken nagyon csodálkozom, ismerek jobb rugalmasságot + jobb (kevesebb) fogyasztást, több LE-vel párositva. Ha ez tényleg igy van, akkor a diesel motor+válto kombo nem nagyon jött össze a III-nál.

Satriani

  • Vendég
Re: Avensis III.
« Válasz #1180 Dátum: 2009.05.05 18:51:04 »
Egy dolgot nem kérdeztem, a cimbora nem mondta: lehet, hogy a tesztparkba automata dízelt állítottak.

Egyébként ez az 1.8-as nagyon jól fog fogyasztani, biztos vagyok benne. Ez a fojtószelep nélküli konstrukció a gyakorlatban is működik.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26329
Re: Avensis III.
« Válasz #1181 Dátum: 2009.05.05 21:20:00 »
Ma nekem is sikerült menni egy bő fél órát egy 1.8-assal. Szerintem nem a motorral van a baj, valóban alacsony fordulaton is terhelhető, de egy 1.8-as szívó benzineshez minek passzítanak olyan váltót, ami 130-nál ötödikben kb. 3500-at, hatodikban kb. 3000-et forog!? 80-nál hatodikban nyomsz egy padlógázt, és SEMMI nem történik. SEMMI. Negyedikben persze húz rendesen.
Már más is írta, de tényleg minek padlógáz 6-ban?
Én egyáltalán padlógázt is ritkán nyomok, de 3-nál feljebb szinte soha.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1182 Dátum: 2009.05.05 21:36:00 »
Oda nem irogatok, csak néha olvasok. De a 150 LE dieseleken nagyon csodálkozom, ismerek jobb rugalmasságot + jobb (kevesebb) fogyasztást, több LE-vel párositva. Ha ez tényleg igy van, akkor a diesel motor+válto kombo nem nagyon jött össze a III-nál.

Nem a dízel eszik sokat - hanem a benzines nagyon keveset. Ez tényleg igen jól sikerült az Ave III-nál. Persze csodák nincsenek: ahogy Satriani is írja, a dolog titka a hosszú váltóban (is) rejlik - és a mérleg másik serpenyőjében cserében nyilván ott van a legfelső fokozatokban rossz rugalmasság.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis III.
« Válasz #1183 Dátum: 2009.05.05 21:38:12 »
Már más is írta, de tényleg minek padlógáz 6-ban?

Hogyhogy minek? Hogy gyorsuljon az autó, anélkül, hogy vissza kellene kapcsolni. Te akkor ezek szerint hogyan szoktál előzni? Én (hacsak nem szoros nagyon a szitu): ötös (hatosom ugye nincs, az Avéban sem), padló. Persze, ha adott egy 3 km-es egyenes szembeforgalom nélkül, akkor nyilván nem nyomok padlót  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26329
Re: Avensis III.
« Válasz #1184 Dátum: 2009.05.05 21:38:21 »
Azért a dízel is sokat eszik. A kétliteres oké, de a 2,2 dízellel alig lehet 6 alá menni.
music