S ha már költségek. Az Ave III esetében azt is fel lehetne hozni, hogy időközben megszűnt a Verso, nem fejlesztettek ki liftbacket sem, továbbra sincs 4kerekes meghajtás, a motorválaszték is maradt szűkös.
No igen, ezt nem értem én sem. Abban az időben, amikor a Toyota "felfutott" és a legnagyobbá lett, voltak ilyen alternatívák.
Avensis verso: Szerintem hibátlan autó volt. Nem is értem, hogy miért szűnt meg. Mások már minden méretben kínálnak egyterűt (is). Pl.: C3 picasso, C4 picasso, Grandpicasso vagy mi. (3)
Liftback: Anno a Corolla (a békalámpás előtti típus) létezett hatchback, liftback, sedan és kombi kivitelben... a hatch 3- és 5 ajtósban is. Az 5 (!) választható karosszéria. Most van sedan Corolla és 3 vagy 5 ajtós Auris. Ennyi. Meg kombi és sedan Avensis. A Rav4-nek a legutóbbi modellváltásnál megszűnt a rövid, 3 ajtós változata. (a Land Cruiser-nek is)
Arra már nem is merek rákérdezni, hogy ha már van saját fejlesztésű összkerékhajtásuk, azt miért nem szerelik pl. ave kombiba? Felfutóban van az összkerekes személyautók piaca (nem SUV), ha jól tudom. Gondolok itt arra, hogy Passat, Insignia, XC-70, Audik. De még ha jól tudom Mazda 6 is van AWD-ben... A Subarut nem említem. Egy opcióként választható 4x4 hajtás az Avensishez biztos dobna az eladásokon. De ne menjünk messzire:
A Carina E kombiból is létezett összkerekes "allroad", vagy "outback", a Caldina. Milyen jó kis kocsi volt az: