Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 724562 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2625 Dátum: 2016.01.24 22:59:07 »
Pszt! Kis betűkkel is meghalljuk ;)
 :flowers:

Nagyon gyenge a T27-es benzines felhozatal  :no:
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.24 23:02:10 írta Nagycitrom »

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2626 Dátum: 2016.01.24 23:53:55 »
SZIASZTOK! TOYOTA AVENSIS KOMBI 1.8-AS 2009-10-ES BENZINEST SZERETNÉK VENNI MAX 150000 KM.HA VALAKI TUD ILYET KÉREM JELLEZZE!ELŐRE IS KÖSZI A SGÍTSÉGET!
A mobile.de-n van egy rahedli. 150e km / 9.200 €-tól fölfelé. "Csak" be kell hoz(at)ni. ;)

rizsa1969

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Avensis III.
« Válasz #2627 Dátum: 2016.01.25 18:01:28 »
Olyan autót szeretnék, ami újonnan Magyarországon került forgalomba. Jobban utána lehet nézni!

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2628 Dátum: 2016.01.25 18:19:46 »
Olyan autót szeretnék, ami újonnan Magyarországon került forgalomba. Jobban utána lehet nézni!
Ha mindenképp olyat akarsz, akkor én 2 dolgot tennék meg:
1. A hahunak biztos van olyan pénzdíjas szolgáltatása, hogy amint megjelenik egy neked való új hirdetés, kapsz egy értesítést.
2. Felhívnék több toyota szalont, hogy ha érkezik hozzájuk ilyen autó, akkor szóljanak, és nem leszek hálátlan. :hug:
Ugyanis az igazán jó vételek, szó szerint órák alatt elkelnek. :yes:

rizsa1969

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Avensis III.
« Válasz #2629 Dátum: 2016.01.25 19:34:47 »
Mi a véleményed a 2009-10, 1.8-as benzinesről?

Lagunadci

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 126
Re:Avensis III.
« Válasz #2630 Dátum: 2016.01.25 20:00:21 »
Xenon elég ritka. Én nem ragaszkodnék hozzá. Volt élet a xenon előtt is. ;) A t27 projektora már sokkal jobbra sikerült mint az elődjében.
Értem és lehet igazad van, de én ilyen háklis típus vagyok. Amúgy meg nem sürgős a dolog nem egyik napról a másikra kell az autó ráérek kivárni a nekem megfelelő típust. Kintről fogom hozni, mert nagyon jó vonalam van.
A felszereltségi szintek hogy vannak?
Illetve van valami PDF-etek a típusról?

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2631 Dátum: 2016.01.25 20:18:13 »
Mi a véleményed a 2009-10, 1.8-as benzinesről?
Mivel az előző 1.8 avémmal (t25) 625ezret mentem különösebb hiba nélkül (ha az olajfogyást leszámítjuk :whistling:) ...
Szerintem nagyon jó motor:
- alacsony szervizigény,
- ha odafigyelsz, akkor alacsony fogyasztás,
- normál igény esetén bőven elég teljesítmény.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis III.
« Válasz #2632 Dátum: 2016.01.25 20:22:02 »
Értem és lehet igazad van, de én ilyen háklis típus vagyok. Amúgy meg nem sürgős a dolog nem egyik napról a másikra kell az autó ráérek kivárni a nekem megfelelő típust. Kintről fogom hozni, mert nagyon jó vonalam van.
A felszereltségi szintek hogy vannak?
Illetve van valami PDF-etek a típusról?
Ha találsz egy jó vételt xenon nélkül, még utólag ki is cserélheted a lámpáját. 3-5 millió között, az az 1-2 százezer már nem oszt, nem szoroz... ;)

rizsa1969

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Avensis III.
« Válasz #2633 Dátum: 2016.01.25 21:00:08 »
Köszi az infókat!

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2634 Dátum: 2016.01.25 22:34:21 »
Az az évjárat már más motor és jó motor. Nekem az 1,6-os Valvematic motor van az Avensisben és nagyon jó  :yes:

Lagunadci

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 126
Re:Avensis III.
« Válasz #2635 Dátum: 2016.01.25 22:37:26 »
Ha találsz egy jó vételt xenon nélkül, még utólag ki is cserélheted a lámpáját. 3-5 millió között, az az 1-2 százezer már nem oszt, nem szoroz... ;)
Igen ez is a gondolataimban van, csak kell hozzá leírás. A mostani Lagunámban sem volt benne gyárilag, én szereltem be utólag a komplett gyári cuccot, magasságállítókkal, motorokkal, mosóval mindennel..
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.25 22:41:40 írta Lagunadci »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis III.
« Válasz #2636 Dátum: 2016.01.26 07:48:15 »
Mivel az előző 1.8 avémmal (t25) 625ezret mentem különösebb hiba nélkül (ha az olajfogyást leszámítjuk :whistling:) ...
Szerintem nagyon jó motor:
- alacsony szervizigény,
- ha odafigyelsz, akkor alacsony fogyasztás,
- normál igény esetén bőven elég teljesítmény.
T25 2008-ig volt, T27-be már nem 1.8 VVTi (1ZZ-FE ) motor ment bele, nem? Vagy ugyanaz csak a motorkódja más a plusz 16 ló miatt?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis III.
« Válasz #2637 Dátum: 2016.01.26 14:23:46 »

T25 2008-ig volt, T27-be már nem 1.8 VVTi (1ZZ-FE ) motor ment bele, nem? Vagy ugyanaz csak a motorkódja más a plusz 16 ló miatt?
Valvematicnek hívják az új motor családot a T27-nél. Teljesen új fejlesztés, lényege, hogy változtatható a szelep emelés nagysága és ideje is mind a szivó, mind a kipufogó oldalon. A 2,0-s motor, ha jól rémlik, DIS rendszerű is (közvetlen befecskendezés). Nagyon jo motor mind3 (1,6-1,8-2,0).
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Avensis III.
« Válasz #2638 Dátum: 2016.01.27 13:24:30 »
Az az évjárat már más motor és jó motor. Nekem az 1,6-os Valvematic motor van az Avensisben és nagyon jó  :yes:
Nem volt alkalmam kipróbálni benzines motorral, nem kicsi az az 1,6 a kasznihoz?
Fery

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis III.
« Válasz #2639 Dátum: 2016.01.27 14:04:52 »
Nem volt alkalmam kipróbálni benzines motorral, nem kicsi az az 1,6 a kasznihoz?
Kinek mi a kicsi. Meg nem mindegy miből ülsz át.
Mindenki azt látja csak, hogy egy 1.6-os motor. De a T25-ben (ami nem volt könnyebb) az 1.8-as kb ennyit tudott (hajszállal kisebb teljesítmény) és mégis mindenki azt ajánlgatja. Akkor miért is túl kicsi?
14xx kg, 132 Le, 10.6 sec, de mindez alacsony nyomatékkal. Használni kell a váltót és megy. Persze ritkán fog el vele a versenyezhetnék ;) 
Úgy megy, mint az azonos évjáratú 2.0 D4D, persze nem nyomatékból. De ezért 1,3M Ft-tal kevesebbet kértek egy SOL felszereltség esetén újonnan.
Szóval döntsd el  :)