Húúú......!
Gyerekek!
Mentem ma egy 1.8-as sedannal. Állat jó! Város, közút, pályan!
es milyen volt a palyan vezetni?
Nem előzött meg senki!
Mikor éppen a felhajtósávon felértünk, előttem volt egy nem is tudom milyen autó (Ford, v. Suzuki), ő már elkezdett besorolni a külső sávba és én csak lazán könnyedén !!!jobbról!!! megelőztem!!!
Az autó nagyon csendes (mint én mikor vezettem
)! Még olyan 160-170-nél is csendes (csendesebb mint az elődje). Az úthibákat meg alig lehet megérezni vele. Nagyon jól le van szigetelve. A szélzaj egyszerűen mintha nem is lenne. Na jó van, de tényleg nagyon csendes lett belülről az autó. Egyből feltűnt, hogy nincs olyan érdekes búgó szélzaj, mint az enyémnél 110-120-nál. Egy kicsit azért agresszívebben is gyorsulhatna, de akkor meg már nem tudná azt a károsanyag kibocsátást, ha mondjuk előbb gyújtana, v. kicsit többet kapna a motor. Na de összességében azért szépen megy! Igen nagyon jól megy!
Olyan lágy minden benne! A kuplung, még a gézpedál is, meg minden! Kivéve a futómű! Kényelmes meg minden, de ha vadul az ember, ez a futómű apám...
Ott tartja az autót az úton. Még a 16-os kerekekkel is! Nem, hogy ha nagyobbak lennének.
Mikor visszaültem a miénkbe, nagyon keménynek éreztem a kuplungot! Pedig mikor megyek anyámék H-s Astrajaval (na annak kemény), utána szegény autónk kuplungpedáljával majdnem kitaposom a padlólemezt!
Meg hosszabb úton jár az AVE III kuplungpedálja, mint a II-é.
Ja és mondom, (mint azt már korábban is írtam) hogy tényleg olyan érzés benne ülni és vezetni, mint a Carina E-t. Persze az ülőpozíció és a könyöklő miatt van olyan érzésem. Csak hiányzott a kézifékkar, mert a Carinánál én mindig arra tettem a kézfejem, mikor könyököltem a könyöklőn. Meg is jegyeztem, hogy vissza is jöt a Carina-s berögződésem.