Szerencsére nem láttam. Vagy hozzáért, vagy csak áthúzott, ez valószínűleg soha sem fog kiderülni. De szinte mindegy is, mert "tiszta" időben 0,5m távolságból már áthúz az áram! Nem áthúzHAT, hanem átHÚZ. Akkor ráadásul párás-ködös idő volt, nem is szabadott volna nekik fölmenni, illetve a felsővezetékes szakközegnek fölengedni őket. Ráadásul ez az eset egy elvileg feszültségmentesített pályarészen történt, csak azt elfelejtették közölni, hogy ezen szakasszal párhuzamosan futó "élő" vágány fölötti "élő" vezetékről csináltak 2 nappal azelőtt egy "átkötést" pont arra az oszlopra, ahova ez az ember mászott fel, és ezt az átkötést valaki elfelejtette közölni a festőkkel. És, ha mindez még nem lenne elég, az elhunyt oszlopfestő 15 éve mássza ezeket az oszlopokat, Neki is illett volna észrevenni az átkötést... De
a vasút veszélyes üzem, minden balesethez legalább 2 ember mulasztása szükséges. Végül egy kis érdekesség: 10km-re voltunk a székesfehérvári állomás kijárati jelzőjétől (ez az állomás vége). Ha feszültségmentesített állapotban egy kósza áram kijut a nyílt vonalra, akkor azt a 10km-t kevesebb, mint 1mp (!!! igen, másodperc) alatt tenné meg! Ha eközben bárki a vezeték védőtávolságán belül van, észre sem veszi, hogy meghal. Az áram kib***ott szemét egy gyilkos, mert nem látszik, és hangja sincs, csak üt egyet és kész!