Szerző Téma: Minden, ami motor és robogó!  (Megtekintve 417371 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1800 Dátum: 2015.04.17 16:56:56 »
ja,mert a facelift gs 2004től már nem japán,hanem spanyol.
minőségileg visszaesett nagyon.
most ez a 650es v2 gladius tetszik nekem nagyon.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1801 Dátum: 2015.04.17 17:42:21 »
ja,mert a facelift gs 2004től már nem japán,hanem spanyol.
minőségileg visszaesett nagyon.
most ez a 650es v2 gladius tetszik nekem nagyon.
Én elvagyok a 600-as Fazerral :yes: nagyon jól gyorsul, csak hamar már 6000-en pörög, 6-ban  valahol 110-nél. Ez szokatlan  nekem a dieselesnek [rohog], De ugye 12 ezer után kezdődik a piros zóna :cry:
Én egyszer mentem a Hungaroringen egy SV650-el ,persze nagyon vigyáztott a felvezető, nehogy gyorsan menjünk :D Nekem nem tetszett akkor , miután a 146 Le-s Yamahával mentem ki és ültem át. Olyan volt mint egy erőlködő varrógép.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1802 Dátum: 2015.04.17 18:39:08 »
xerintem nálunk azért szólják le a suzukit,mint motort,mert a suzuki papírautók miatt meg lett bélyegezve a márka.

Nekem jelen pillanatban is van egy 1.3as "papirswiftem" a passat meg az mx5 mellett. Amikor hirtelen kellett olcso kisauto, akkor erre volt penz, aztan most meg nincs szivem eladni 200ert.... Meghagyom tartalekautonak inkabb. Nekem a Suzuki motor az egy a kategoriajaban olcso, olcson fenntarthato, puritan, olcsofutomuves valami. Nelkulozik a technikai ujdonsagokat, a csucsminosegu anyagokat, a premiumbeszallitokat...  (Keves kivetellel)
Jo igaslovak, de nekem a motorozas inkabb szenvedely, szerelem, erzelmi dontes, es nem az ar/ertek arany szamit.
kisa
born to ride

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1803 Dátum: 2015.04.18 09:03:17 »
Én elvagyok a 600-as Fazerral :yes: nagyon jól gyorsul, csak hamar már 6000-en pörög, 6-ban  valahol 110-nél. Ez szokatlan  nekem a dieselesnek [rohog], De ugye 12 ezer után kezdődik a piros zóna :cry:
Én egyszer mentem a Hungaroringen egy SV650-el ,persze nagyon vigyáztott a felvezető, nehogy gyorsan menjünk :D Nekem nem tetszett akkor , miután a 146 Le-s Yamahával mentem ki és ültem át. Olyan volt mint egy erőlködő varrógép.
a fazer frankó,olyanon tanulok,ma reggel volt meg a rutinvizsga.
könnyen kezelhető kis gép,jól fordul.
hétfőn mehet a forgalom tovább ugyanezzel.
ápr29.én forg.vizsga.
sajna 3hetet csúszott az egész az eredeti tervhez képest.
én is mentem már haverom sv650gépén,nekem bejön a v2 nyomatéka.
kinézetre meg a gladius jön be.
ezt vhogy átmenetnek érzem a vstrom és az sv/gsxf között.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1804 Dátum: 2015.04.19 10:01:13 »
kipufikönyök festéshez milyen mattfekete hőálló festéket ajánlotok?
tegnap lekaptam a gs-ről a kipufit,drótkefével meg csiszpapírral óvatosan lekezeltem,rozsdamentes most.
motorblokkot lekentem zsíroldóval majd lemostam.
szép tiszta minden.
kipufit akarom ma lefújni.
holnap veszek...rakok be új tüzkarikát és visszaszerelem.

a láncot akartam még lekapni,de nem találtam rajta patentszemet egyik oldalon sem,így azt napoltam,csak átkentem azt is zsíroldóval és később lemostam. repsol teflonos láncsprayt vettem rá.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1805 Dátum: 2015.04.19 11:05:06 »
kipufikönyök festéshez milyen mattfekete hőálló festéket ajánlotok?
tegnap lekaptam a gs-ről a kipufit,drótkefével meg csiszpapírral óvatosan lekezeltem,rozsdamentes most.
motorblokkot lekentem zsíroldóval majd lemostam.
szép tiszta minden.
kipufit akarom ma lefújni.
holnap veszek...rakok be új tüzkarikát és visszaszerelem.

a láncot akartam még lekapni,de nem találtam rajta patentszemet egyik oldalon sem,így azt napoltam,csak átkentem azt is zsíroldóval és később lemostam. repsol teflonos láncsprayt vettem rá.
Szerintem mindegy milyen hőállóval fújod (úgy tudom 700 C-ig bírják)
Zsíroldóval csak óvatosan, mert a "szemekben " belül van kenőanyag amit nem kéne kioldani . A láncot pedig ne akard leszedni, majd ha cserés lesz. Nincs megnyúlva valahol? Forgasd egy negyed- negyed fordulatot és nézd meg hogy egyformán feszes :hmmmm:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1806 Dátum: 2015.04.19 11:08:59 »
a fazer frankó,olyanon tanulok,ma reggel volt meg a rutinvizsga.
könnyen kezelhető kis gép,jól fordul.
hétfőn mehet a forgalom tovább ugyanezzel.
ápr29.én forg.vizsga.
sajna 3hetet csúszott az egész az eredeti tervhez képest.
én is mentem már haverom sv650gépén,nekem bejön a v2 nyomatéka.
kinézetre meg a gladius jön be.
ezt vhogy átmenetnek érzem a vstrom és az sv/gsxf között.
A hirtelen nyomatékkal vigyázni kell, pl ha visszakapcsolsz motorfékezéskor megcsúszhat a hátulja, bár talán  az SV650 nem olyan erős.
A hangjuk viszont nagyon bejövős  :yes:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1807 Dátum: 2015.04.19 12:37:36 »
A hirtelen nyomatékkal vigyázni kell, pl ha visszakapcsolsz motorfékezéskor megcsúszhat a hátulja, bár talán  az SV650 nem olyan erős.
A hangjuk viszont nagyon bejövős  :yes:
70paci körül van az a 650es v2 moci.
mentem tegnap egy 650es meg egy 1000es vstrommal, brutál az ezres.
de a gshez képest a 650es is állati, pláne úgy,h a napokban csak a kis 50es keeway-jel mentem sokat és azt szoktam meg. ;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1808 Dátum: 2015.04.19 13:01:45 »
Szerintem mindegy milyen hőállóval fújod (úgy tudom 700 C-ig bírják)
Zsíroldóval csak óvatosan, mert a "szemekben " belül van kenőanyag amit nem kéne kioldani . A láncot pedig ne akard leszedni, majd ha cserés lesz. Nincs megnyúlva valahol? Forgasd egy negyed- negyed fordulatot és nézd meg hogy egyformán feszes :hmmmm:
volt vhol mattfeketém,de most csak kályhaezüstöt találtam a garázsban, rá van írva,h 650fokig bírja.
nemtom hány fokos lehet a cső ott a hengernél...

láncra ronggyal vittem fel a zsíroldót és pár perc után le is töröltem,majdcsak nem tett kárt benne.
a 2lánckereket is lemostam fémtisztára.
levettem az oldaldeknit,váltókart is és a kis fogaskerék házát is kitakarítottam szépen.
centis vastag ragacsos szurokszerű olajzsírpor keverék volt lerakódva.

a lánckerekeket is megvizsgáltam,látszik rajtuk kopás,picit kezdenek öblösödni húzásirányban,de még nem vészes,sokat kibír.
láncon nem láttam hibát.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1809 Dátum: 2015.04.19 21:15:02 »
Kipuff könyökről minden festéket le fog dobni...  Egy 4T motornak a torkolati gázhőmérséklete 8-900°C, teljes terhelésen. Mire a könyökhöz jut, lesz belőle 6-700°C, de azt se bírják. Én próbálkoztam anno vagy 4 félével, mind lejött. Van egy olyan, amin egy V2-es Chopper motor van, full fekete doboz, és asszem 650°C van ráírva. Na nálam az bírta a legtovább...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1810 Dátum: 2015.04.20 12:42:55 »
nah,lefújtam mattfeketére,majd meglátjuk mit bír.
az eladó azt mondta,h ez bírja a kipufi hőjét és nem jön le egyhamar.
kiváncsi leszek.
hm,egy nyamvadt tüzkarika 1100ftba kerül ehhez a mocihoz.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.20 12:54:42 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1811 Dátum: 2015.04.22 14:52:23 »
csak ha a csajt is adja hozzá;)

Kawasaki ZX-7R Ninja
http://olx.hu/hirdetes/kawasaki-zx-7r-ninja-ID2v41r.html
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1812 Dátum: 2015.04.24 22:17:02 »
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sfv_gladius-8842196
tegnap voltam ezt megnézni egy vidéki barátommal,van rajta pár extra,ami kiemeli a gyári darabok közül.
givi doboz,gyári E jeles suzuki yoshimura kipufi, puig spoiler lámpánál meg alul a kipufcsonknál, puig bukógombák, riasztó és gyujtásblokkoló relé, 10mp után leáll a motor,ha nincs kioldva ez a relé.
na,cimborám csak megvette ma ezt a kis faja gladiust.
napokig filózott rajta,de végül belevágott.
400as burgman után ült át erre az sfv-re,aztmondja,h ég és föld a 2moci.
200kmt hazakenetett vele ma,mondta,h nem fárasztó,jó kis túrázós igásló.
nekem meg most a kawa er6n az aktuális kedvencem.;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1813 Dátum: 2015.04.28 20:17:02 »
Öcsi kipróbálta magát egy Short Track versenyen, persze profik ellen kevés a technika és a tudás is. :)

Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1814 Dátum: 2015.04.28 20:26:15 »
Kipuff könyökről minden festéket le fog dobni...  Egy 4T motornak a torkolati gázhőmérséklete 8-900°C, teljes terhelésen. Mire a könyökhöz jut, lesz belőle 6-700°C, de azt se bírják. Én próbálkoztam anno vagy 4 félével, mind lejött. Van egy olyan, amin egy V2-es Chopper motor van, full fekete doboz, és asszem 650°C van ráírva. Na nálam az bírta a legtovább...
A gyári krom vagy mi bírja a normál használatot akár 10 évig is (az enyém 2007-es de még nem rozsdás és nincs is elszíneződve 33ekm-el.
De szerintem nem szégyen ha kicsit rozsdás, át nem fog rozsdásodni 20 évig sem, talán akkor sem ha minden tél összes latyakját végigmotoroznád :D