Akkor ezek szerint az a nézet, hogy egy többsávos körforgalomban, aki a 3. kijáraton akar kimenni, az a belső sávba soroljon max. csak ajánlás, nem számon-kérhető, vagyis ő nyugodtan körbeautózhat a külső sávban. Itt Budaörsön az Auchan előtt van egy ilyen körforgalom és én általában úgy használom, hogy, ha a 3. kijárón megyek ki, akkor a belsőbe sorolok(a bevezető út is kétsávos), viszont nagyobb forgalomban már többször megszívtam, mert mindenki csak a külsőt használja és persze nem engednek kisorolni (ez már a szokásos magyar mentalitás kérdése), így vagy megállok, vagy kénytelen vagyok valaki elé bevágni. Nagyobb forgalomnál sokszor kialakul az a helyzet, hogy a külső bevezető sáv és a körforgalom külső sávja is tömött, az egységsugarú sofőr is előbb kisorol a külső sávba mielőtt behajtana a körforgalomba. Ha pedig ritkább a forgalom, az a szitu sem ritka, hogy mivel a belső sávban haladok nem tudok szabályosan kisorolni a külsőbe a 2. és a 3. kijáró között, mert a 2. behajtójában sokszor csak azt nézik, hogy a körforgalom külső sávjában jön-e valaki, azt már nem, hogy a belsőből valaki ki akar sorolni. (Noha a kisorlónak van elsőbbsége.)
Valószínűleg ezért (is) módosítják a többsávos körforgalmakat (Szeged, Érd), mert az autósok zöme nem tudja használni.
Igazából ezért is kérdeztem, hogy hogyan oktatják és a vizsgán hogyan kérik számon, de akkor nem csodálkozom, hogy oktatásnál sem használják a belső sávot, hiszen KRESZ szerint nem kell használni a belső sávot és a tanuló is bizonytalan lenne a kisorolásnál (hiszen jóval kevesebb ideje van rá, mint egy páthuzamos úton) egy nagyobb forgalomban.