Szerző Téma: Benzin-Gáz kettös üzem  (Megtekintve 321708 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #420 Dátum: 2006.05.19 17:02:08 »
Idézetet írta: "Trash"
www.flashlube.hu
Most találtam

"a legjobb keverési arány az „50 liter üzemanyaghoz 50 ml adalék” szabály alapján érhetõ el.

Ha ekkora mennyiségnek van hatása, akkor az általam a tankba önteni szándékozott 50-60ml acetonnak is simán hatással kell lennie a motorra...  :hmm:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

patounet

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #421 Dátum: 2006.05.22 08:05:10 »
Idézetet írta: Szeke
Idézetet írta: "Trash"

Ha ekkora mennyiségnek van hatása, akkor az általam a tankba önteni szándékozott 50-60ml acetonnak is simán hatással kell lennie a motorra...  :hmm:

Ez rendben, csak kicsit nehez beleonteni a Lpg-es tartalyban... :roll:
Pastoutnet

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #422 Dátum: 2006.05.22 12:05:54 »
Idézetet írta: "patounet"
Ez rendben, csak kicsit nehez beleonteni a Lpg-es tartalyban... :roll:

De én most nem az LPGs alkalmazásról, hanem a flashluberól általában beszéltem :)
És a leírása szerint 50 liter benzinhez vagy gázolajhoz 50ml-t kell a tankba önteni.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Trash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #423 Dátum: 2006.05.29 18:17:40 »
Na mióta 128000nél megcsinálták a kicsikémet azóta megy mint az angyal és így 3000km-el késõbb sincs semmi baja. Komplett gázbefecskendezõ sort cseréltek azt, mondták ezzel van a baj.Megszûnt az alapjárati ingadozás és a rángatás is.Flashlubenek írtam eilt nem jelentkeztek, felhívom a pesti címek egyikét csak a fizum jöjjjön meg.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #424 Dátum: 2006.05.29 19:39:20 »
Olvastátok az Autó Magazin tesztjét az utólagos gázüzemesítésú autók biztonságáról? Elég lehangoló eredménnyel zárult.-(

Trash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #425 Dátum: 2006.05.30 08:05:54 »
Még nem,de akkor megnézem egy újságosnál.Kiváncsi vagyok rá.

Trash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #426 Dátum: 2006.05.30 15:31:40 »
Elolvastam ez nem LPG rendszer hanem egy CNG rendszer.Nálunk 2 CNG kút van tehát nem valószínû, hogy túl sok autó rohangál, ilyen rendszerrel.Itt ahogy a képeken látszik 3palack van egy keretre felszerelve és a keret szakadt ki-mozdult el-és tolta elõre a palackokatt.Az LPG rendszernél 1 palack van a hátsó támlánál lerögzítve.Tény, hogy ha hátulról megtolnak ez is elmozdulhat, de nekem volt olyan balesetem, amiben egy film kamerás aluminium doboz volt a csomagtartóban simán beköltözött az utastérben, pedig elõrõl találtak el.Kicsit erõsen túlzónak érzem az utolsó megjegyzést:..."A csomagtartóba beszerelt gázpalackokat be kellene tiltani, kivéve azt az esetet, ha ezek a kocsik kizárólag kétüléses autóként kapják meg a forgalmi engedélyt."

patounet

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #427 Dátum: 2006.06.09 08:15:24 »
Trash, tudunk beszelni penzrol?
Mennyibe kerult az atalakitas? Mennyit fogyasztottal benzinbol regen. Most mennyit Gazbol?
Erdekel az egesz... Hol csinaltad meg? Valalnak-e teljes koru szervizelest (a Autora, normalisan, egyutt a gaz rendszerrel)
Elore koszi!
Pastoutnet

Trash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #428 Dátum: 2006.06.09 08:39:12 »
Jó reggelt,

Computer szerint 8litert evett az autó télen 7litert nyáron.Most a 60literes gáztartályal amibe 48liter gáz tölthető 520max540km tudok elautózni.Gázt 166 és 171Ft között mérik.Pesten kevesebb kút van mint nálunk az Alföldön.Nekem nagyon megéri mert Lajosmizsén lakom és Pesten dolgozom.
Az átalakítás 240000Ft-ba került a zöld kártya benne van az árba a vizsga 18000 úgy, hogy én vittem el, okmányiroda ha jól emlékszem 1500Ft volt.
Páhiban csinálták meg www.molnarautogaz.hu ők szerelnek autót is, nagyon rendesek.Nem 10000km a garancia mint máshol általában hanem egy év.
35000km autóztam eddig a rendszerrel nekem tetszik, 5000km ezelőtt garanciában kicserélték a befecskendező szettet és azóta az alapjárati ingadozásom is megszűnt.
Ami biztos, hogy a következő autóm nagy motorú lesz és gázos.

patounet

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #429 Dátum: 2006.06.13 07:46:04 »
35 000 km egy ev alatt?
Tenyleg megeri neked! Koszonom hogy pontosan valaszoltal.
Nagy motor a kovetkezo, mert lomha az 1,6-os? (plane gazzal, es + egy tartaly)...
Szerintem is, akkor elkvezheto a gaz, ha nagy motor. Biztonsagosabb, es kenyelmesebb...
Jo utat!
Pastoutnet

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #430 Dátum: 2006.06.24 15:13:10 »
Sziasztok!
Született pár hozzászólás, mióta nem jártam itt, ideje nekem is hozzászólni :)

Először is erről a Flashlube-dologról... Ez kicsit emlékeztet engem azokra a hasonlóan csúcsszuper termékekre, amik időről időre feltűnnek, majd eltűnnek a jármű-kiegészítők piacán. Volt már ezerféle olajadalék, üzemanyagadalék, csoda-ablaktörlő, ionizáló rozsdagátló és még ki tudja, hányféle "ultimate" megoldás létező vagy nem létező problémákra. Volt köztük olyan, ami szart se csinált, és volt olyan is, ami bizonyíthatóan működött - csak talán nem is volt szükség a hatására.
Szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy a termék magyar oldalán az LPG-t nem kiemelten említik, hanem párhuzamosan a benzin-üzemmel, tehát nem állítják, hogy a gázos autóknak nagyobb szükségük lenne a csodaszerre, mint benzines társaiknak. És milyen jól teszik, hogy nem állítanak ilyet :) Bár legutóbb a toyotás szerelőm szájából hangzott el, hogy "jó, jó, hogy ólommentes, de azért valamiféle kenést mégiscsak ad a benzin a gázhoz képest", tehát megmagyarázhatatlan előítéletek még vannak bőven (főleg a hozzáértés hiányában).
Az igazsághoz tartozik, hogy a vvti-s autónkban nincs gáz (nagyon keveset használja a párom), de az előző és a mostani autómmal összesen kb. 150ezer km-t mentem gázzal, és ezalatt SEMMILYEN meghibásodás nem fordult elő, aminek a legkevesebb köze lett volna a gázhoz.
Gyöngyösön épp a héten jártam, 40ezres felülvizsgálaton (ami egy szűrőcserét és egy számítógépes beállítást jelentett). Hírek-érdekességek kategóriába tartozik, hogy nemrég szereltek gázt egy 350 lovas V8-as Infinitybe, és remekül működik - más kérdés, hogy akinek ennyi pénze van autóra, az minek spórol a benzinen, bár a 20l-es fogyasztásnál hamar megtérül a befektetés.
Patounet: olyan szervizt nehéz lesz találni, ahol gázzal is és az egész autóddal is foglalkoznak. Márkaszervizek eleve nem nyúlnak a gázos részhez (rosszabb esetben a gázos autóhoz egyáltalán), a gázzal foglalkozó szervizeknek pedig elég dolguk van a saját részükkel, és ehhez is értenek a legjobban. Ez nyilván nem azt jelenti, hogy máshoz nem, mert itt is autószerelők dolgoznak, csak továbbképezték magukat :) Én úgy látom, hogy a benzinárral párhuzamosan nő a gázra áttérők tábora is (a gázrendszerek pedig egyre olcsóbbak lesznek), ezért a beszerelő műhelyek idejét nagyrészt az új beépítések és a kötelező szervizek kötik le.

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #431 Dátum: 2006.06.24 15:23:10 »
Trash: csak a pontosság kedvéért, ha jól olvastam, 7l-es benzinfogyasztás mellett kb. 9l-es gázfogyasztással jársz, hengerenként befecskendezős rendszerrel? (Ha igen, akkor nekem semmi okom a panaszra, mert én központi keverős megoldással hasonló számokat mértem. Azt gondoltam, hogy a szekvenciális cuccoknál kisebb a fogyasztás-növekedés.) Teljesítményben érzel valami különbséget?
A gyöngyösi ***-gal mi volt a gondod? (Jöhet privátban is, csak kíváncsi vagyok.)

Trash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #432 Dátum: 2006.06.24 17:52:02 »
Xeri:Teljesitmény az érdekes.Télen semmi gondom nem volt elértem a 130-at hátra dőltem és haladtam a pályán.Ha gyorsitani kellet visszaváltotam vagy ha volt időm szép komótosan növeltem a sebességemet.Nyáron kb két hete új rekordot mértem 548km mentem el egy tankkal.Klimát hanyagoljuk illetve csak dúgóban használom, gyorsitani nem igazán lehet vele.Egy érdekes dolog van mióta a gázt használom eszi az olajat.Kecskeméten az autóhoz hozzá nyúlnak a gázos részéhez nem.Normálisak csak az árak rémesek. Gyöngyöst szerintem rosszkor hivtam fel és kicsit morcosak, és undokok voltak.Szóval nem probálkoztam többet. Páhi közelebb van hozzám és nagyon rendesek voltak, ők egyébként bosch autószerviz is egyben.

xeri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #433 Dátum: 2006.06.29 14:30:13 »
Idézetet írta: "Trash"
Xeri:Teljesitmény az érdekes.Télen semmi gondom nem volt elértem a 130-at hátra dőltem és haladtam a pályán.Ha gyorsitani kellet visszaváltotam vagy ha volt időm szép komótosan növeltem a sebességemet.Nyáron kb két hete új rekordot mértem 548km mentem el egy tankkal.Klimát hanyagoljuk illetve csak dúgóban használom, gyorsitani nem igazán lehet vele.Egy érdekes dolog van mióta a gázt használom eszi az olajat.Kecskeméten az autóhoz hozzá nyúlnak a gázos részéhez nem.Normálisak csak az árak rémesek. Gyöngyöst szerintem rosszkor hivtam fel és kicsit morcosak, és undokok voltak.Szóval nem probálkoztam többet. Páhi közelebb van hozzám és nagyon rendesek voltak, ők egyébként bosch autószerviz is egyben.

Igazából arra voltam kíváncsi, hogy a benzinhez képest milyen teljesítmény-változást érzel. Tehát pl. benzinre kapcsolva klímával is jobban gyorsul?

Trash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Benzin-Gáz kettös üzem
« Válasz #434 Dátum: 2006.06.29 15:07:11 »
Jó reggelt,

Érzetre benzin üzemben klimával jobban gyorsul.