Agyarka, asszem, valami olyasmit írt, hogy van egy hőmérséklet, ami alatt mindenképpen indítja a benzinmotort, mert az aksikat is kell fűteni, ezzel együtt, pedig, az utasterek is. Ha egyszer lesz egy hibridem, egészen biztos, hogy egy motorelőmelegítő lesz az első dolog, amit beszereltetek.
.. ezt még annyival egészítem ki, hogy tudtommal nem csak bizonyos hömérséklet alatt, hanem mindig beindítja a benzinmotort az elején.
Mivel nálam az autó a mostani kemény minuszokban is 10-15 fokos garázsban áll, és nagyon ritka, hogy hosszabb állás (több óra) után indítom el a szabadban állva (bevásárlóközpontoknál szintén mélygarázsban állok, garázsom van itt is, ott is, melóba busszal járok stb.
), nem hiszem, hogy nálam komolyan ki lenne téve ennek a problémának.
Arról nem is beszélve, hogy ahogy a dízeleket is sokszor szokták hagyni kicsit melegedni ilyen hidegben, ezt is lehet egy percet mondjuk járni hagyni, ez alatt pedig már simán megmozdul az (amúgy nem látható) vízhöfokmérö, hisz ahogy feljebb írtam is, bekapcsolja a benzinmotort