Ebből arra lehet követketetni hogy a feleséged jobban vigyázott, kímélte az autóit mint te.
Az mit jelent, hogy jól karbantartott? nem hagyott ki egy olajcserét? Manapság igazán keveset kell törődni az autóval az első 200ekm-en, normál szerviz, olajszint ellenőrzés stb.
Az nem rémlik mi bajod volt a Toyotával, de ha komoly baja volt ,az elég nagy kivétel/ hétfői példány lehetett
Feleségemnek céges kocsik voltak (az első citroent, ami egy Xsara 2.0 HDi volt, meg is vette, amikor eljött a cégtől, a második egy Berlingo volt, 1.6 HDi), évi 50-60 ezres futással. Elvitte olajcserére, de különösebben nem foglalkozott vele, nem babusgatta, mint pl én a Corollát. Nála az autó munkaeszköz, figyel rá, meg minden, de nem viszi túlzásba.
Az én Corollámnak 120 ezernél szét kellett borítani a váltóját (3-as szinkron, és csapágyak - 270 ezer, de ezt itt mindenki tudja a fórumon, annyit mondogatom, és nem tudom még mindig megbocsátani), aztán szintén 120 ezernél vízpumpa csere, 160 ezer körül fűtőmotor, és olyan 180 körül pedig az egyik fényszórónál cserélni kellett a csatlakozót, mert szétolvadt és hol világított, hol nem...
Ezek azért nem annyira jó dolgok...
Citroeneknél a rendszeres szervízek mellett azt hiszem égőket kellett viszonylag gyakrabban cserélni, de nem zavaróan gyakran.