A Toyoták elég jók értékvesztés szempontjából. De olyan autóval járni, ami növeli az értékét... Nem tudom, én nem mernék vele járni a hétköznapokban. Mindig attól féljek mikor nyitják rá az ajtót, vagy mikor tolat bele valaki... Nekem nincs azzal gondom, hogy az autóm egyre öregebb és kevesebb ér. Így a közlekedésben is hitelesen tudom kommunikálni a sok surmónak, aki nem adja meg a jobbkezet, vagy be akar tolakodni elém, hogy "gyere csak, neked többe lesz..." Ettől legutóbb még egy X5-ös bmw is elég rendesen viszakozott...
Igen, pl 2011 ben 1.550 ért ment el a D4d-m, és a szebbek most is ilyesmi árban vannak 5 év elteltével.
Én merek járni, most a Hacsi nincs top állapotban, szeretek vele menni, nem sajnálom. Lehet ha ki lesz pofozva, majd jobban féltem, de most kasznis melo előtt nem
Amúgy nem kell nagy dolgokra gondolni, sima 2.4D és 2.4TD Hilux is tartja az árát a d4d-kel szemben. Most amit megvesz az ember ilyen 90 es évek közepi mechanikus adagolós terepjárót, tuti biztos hogy kb azon az áron , de jó eséllyel többért is el fog menni pár év múlva. Nepperek viszik ki folyamat Afrikába, és előbb utóbb elfogynak.
Picit drágább autók felé kacsintva, pl Lexus IS-F, 22 ezer euro alatt már évek óta nincs, és nem is lesz, mivel nem jött ki az IS nek újabb sportos modellje, ami leváltaná. Amennyiben sikerülne ilyenre szert tennem, kötnék rá cascot, nyilván félteném, de csak azért van hogy hajtsam, és ne otthon nézegessem