A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
De lassan esett le
Cca két hónapja voltam nálatok és megnéztünk pár autót: egy 3-as touring BMW-t elég rozsdás ramaty állapotban, még mondtad is , hogy csak a japánok nem rohadnak ilyen korban Aztán ajánlottad a Nissant. Volt még ott egy Lexus meg egy BMW terepjáró. A Lexus nagyon bejövös volt.
Diegho, ha számít a fogyasztás, akkor az Almerát hanyagold. Eléggé nagy a fogyasztása. Nehéz kasztni, harmatos motor. Ha ez nem számít, akkor bátran vállalható.
A 90 lovas Almera az, amelyik sokat fogyaszt, de cserébe nem megy. A 98 pacis egy kicsit jobb mindkét vonatkozásban.
Elkelt a korábban emlegetett Punto. Ma vitték el.
faterodé volt ugye?
Kicsit beleokoskodok, de lehet h nincs igazam Szal mindig csodálkoztam ezen, h ezek az Almerák sokat esznek, amikor hosszúra áttételezett a váltójuk. Sztem ebben az is benne lehet, h a többség nem érti, nem fogja fel, h nem a motor gyenge, hanem a váltó hosszú, és egyel kisebb fokozatba kell visszakapcsolni mint más, nem hosszú váltójú kocsiknál, és akkor nem erőlködik, nem kell taposni. Mert ugye mindenkibe belerögzültek ezek h itt 3asba kapcsolok itt 4esbe stb, az ilyen hosszú váltójú kocsiknál ez 2es ill 3as. NEkem legalábbis ez a tapasztalatom a szintén hosszú váltójú 1.5 vtec-e Civickel. Itt simán 2esbe kell visszatenni ahol más kocsinál elég a 3as. Cserébe pályán, országúton keveset pörög, kevesebbet eszik..