Én már elmondtam korábban is, ha előjönne egy olyan hiba, ami nem az én hibámból adódik (korrekt szervízeltetés mellet, mindenre figyelve), akkor bizony elveszne a bizalmam az adott autóban és tuti eladnám, mert már nem tudnék benne bízni.
Aztán a gyakorlat az, hogy a hibát megjavíttatja az ember - különben el sem tudná adni -, és utána mégsem adja el - mivel újra hibátlan a kocsija - megszavaz egy újabb bizalmat a kocsinak.
Az ember vesz egy lehető legbiztosabb használt autót. Utána ezt igényesen elkezdi karbantartani (új prémium gumik, fékek, szép alufelnik, tetőcsomagtartó stb stb..) kiismerni, és ekkor valami elromlik rajta.. mindent, amit belefeccölt kidob a kukába?
A másik a pénz. Nekem is van egy 11éves autóm. Elromlik valami, mondjuk egy 100ezres számlát hoz a dolog. Eladom a kocsit, mert elszállt a bizalmam? Értéke mondjuk 1,1millió Ft. És mit veszek helyette? Mert ennyi pénzért csak kevésbé megbízhatót vehetek. Vagy hozzárakok 4mlliót, és
veszek 5milláért egy új vagy 1-2éves keveset futott autót? Ez így elég irreális, valljuk be. Neked is van egy 10éves avensis-ed. Bejön a nem várt hiba.
Eladod 1,7-1,8ért. És mit veszel helyette, mikor középkategóriában a AveII-es szívóbenzines a legtutibb választás megbízhatóságból....rádobsz x milliót, vagy veszel egy nagy levegőt, és adsz neki még1 esélyt... szerintem az utóbbi.