Az a baj, hogy B5 Passatból Borsod meg Szabolcs megyében sok érdekes arc néz rád. És az is előfordulhat hogy a bontott alkatrész amit veszel, épp az előző, eltulajdonított kocsidból származik
De akárhogy Kappázok, Primerazok, Space Starozok, Premacyzok, Carinázok meg Avensisesek, egy B5 3 küllős kormányos, alcantara-bőr kombós ülésesnél azért én is meg szoktam állni fantáziálni egy kicsit
Én is
... arról, ahogy állok vele a sötét éjszakában valahol a semmi közepén, az esőben-hidegben, lerobbanva
B5 azok közé az autók közé tartozik, amik az életben nem kellenének. Ha mégis muszáj lenne, akkor esetleg az alap 1.6 benzinessel vagy a 90 lovas TDI-vel, és minél alacsonyabb a felszereltség, annál jobb. A németeket aligha lehet VW-utálattal vádolni, de a B5-ről ők is azt írják, hogy a VW egyik minőségi mélypontja, és hogy a népszerűsége, főleg használtan, igazából érthetetlen! Ennél jobb "ajánlólevél" nekem nem kell
Ha mindenáron VW-konszernes prémiumkodásra vágynék, de aránylag olcsón, és legalább tűrhető megbízhatóság mellett, akkor vennék egy ilyen, első generációs A6-os Audit:
Ebben eléggé kiforrott technika van - ugye, gyakorlatilag az utolsó 100-as Audi faceliftje, gyerekbetegségei már nincsenek. Nincs még túlbonyolítva, aránylag kevés benne az elektronika, a futóműve még nem a kényes komplex modern fajta - és amúgy egy bazi kényelmes nagy dög, óriási hellyel. Na, ezt venném, egy sima kétliteres négyhengeres szívó benzinessel, vagy a jó öreg strapabíró 90 lovas 1.9-es TDI-vel.