Szerző Téma: Milyen autót vegyek?  (Megtekintve 1770191 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8880 Dátum: 2014.12.17 22:22:17 »
Milyen parázást? Meló lesz Januártól, Cori Márciusban vizsgaérett lesz, addig meglássuk hogy alakulnak a dolgok. Kappából lényegében egy, megnézésre méltó példány van, kell a B terv.
Ez tényleg szép autó.  ::)
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8881 Dátum: 2014.12.17 22:51:03 »
Na ez azért nem csúnya:

itt a 3 küllös, alcantara modell:

Mellesleg a legjobb TDI (legalábbis legmegbízhatóbb és legolcsóbb fenntartású) motorral szerelve.  :yes:

Jó, lehet, hogy van benne 400 ezer, de ott vannak a számlák, szerintem egy 15 éves, 1 milliós autónál ez a legtöbb mi adható.  :hug:
Persze, lehet hinni a csipkerózsika mesékben, de azért jobb a realitások talaján maradni.  :szemez:

Nekem tetszik  :flowers:

Ja, a kocsi:
Ezek az ülések nagyon kényelmesek!  :yes:
Amúgy, nem ez a 110 lovas motor a legjobb, hanem a fix turbós, kettős tömegű nélküli 90 lovas. Ami Cimbinek is van a Golf cabrio-jában. Na, AZ elmegy 400e-t lazán-fa**án, ha időben megkapja a friss 10W-40-es olajat. Persze, én egyre kevésbé dédelgetek olyan álmokat, hogy ezekből még létezik hibátlan darab. Sztem nagyon nagyon fogyóban vannak...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8882 Dátum: 2014.12.17 23:51:22 »
Ne izéljetek már: ha egy Avensisről lenne szó, simán letudnátok kopóalkatrésznek a kettős lendkereket.
Még egy legutolsó Lancia Kappánál is az a vélemény, hogy 220 ezernél nem lóg a cucc.
És ha cserélni kell? 7-800 ezres autókról beszélünk. Akárhogy nézem másfél misi alatt még ezek a 13-14 éves roncsok sem állnak meg. Corollára is simán ráment ennyi.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8883 Dátum: 2014.12.17 23:59:09 »
Ne izéljetek már: ha egy Avensisről lenne szó, simán letudnátok kopóalkatrésznek a kettős lendkereket.
Még egy legutolsó Lancia Kappánál is az a vélemény, hogy 220 ezernél nem lóg a cucc.
És ha cserélni kell? 7-800 ezres autókról beszélünk. Akárhogy nézem másfél misi alatt még ezek a 13-14 éves roncsok sem állnak meg. Corollára is simán ráment ennyi.
Ennyiből a Corollát újjá varázsolod, a VW-t csak éppen használhatóvá. A sok kis apró ***ok ebben a költségben nincsenek benne.  :lol:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8884 Dátum: 2014.12.18 00:06:31 »
Számoljuk bele azt, hogy azért a Corolla meg a Avensis/Passat/Kappa nem egy méretkategória :)
Meg persze igényszinttől is függ: lesz*rhatnám hogy épp kopogott valami a hátsó futóműbe, hogy kicsit csöpögött az olaj, hogy a bal hátulja 1 centivel lejjebb volt, kicsit rázott a féktárcsa ... elég sok tízezret megspórolhattam volna.
Most volt 3.-án egy nagyobbacska szervizen (olaj, gyertya, ami még kibírt volna egy ciklust, hátsó rugók, szervóolaj, csak mert fekete volt) és viszem vissza, mert valami zörög a motortérbe (jah holnap viszem futóműállítás+centírozásra).
Sajnos ennyi idősen már csak az igény szab határt a költségeknek (ld.: rengeteg, kopogó futóművel rendelkező prémium kocsi) :)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8885 Dátum: 2014.12.18 00:24:34 »
Számoljuk bele azt, hogy azért a Corolla meg a Avensis/Passat/Kappa nem egy méretkategória :)
Meg persze igényszinttől is függ: lesz*rhatnám hogy épp kopogott valami a hátsó futóműbe, hogy kicsit csöpögött az olaj, hogy a bal hátulja 1 centivel lejjebb volt, kicsit rázott a féktárcsa ... elég sok tízezret megspórolhattam volna.
Most volt 3.-án egy nagyobbacska szervizen (olaj, gyertya, ami még kibírt volna egy ciklust, hátsó rugók, szervóolaj, csak mert fekete volt) és viszem vissza, mert valami zörög a motortérbe (jah holnap viszem futóműállítás+centírozásra).
Sajnos ennyi idősen már csak az igény szab határt a költségeknek (ld.: rengeteg, kopogó futóművel rendelkező prémium kocsi) :)
Na, hát épp erről beszélek. Amit a zárójelbe tettél.  :) Azért van olyan sok belőle, mert sajnálnak rá költeni. Hadd kopogjon. Szóval, egy B5 Passattal nemcsak ezek a bajok vannak, amik a Corolláddal, hanem annál jóval sűrűbben, jóval drágábban kellene szervizbe hordani. És az hol van még a prémiumtól?  :whistling:

Te a Coridat 17 éves kora ellenére szinte újszerű állapotban tartod. Egy Passat csak a használható kategória lenne ennyi pénzből, ha egyáltalán...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8886 Dátum: 2014.12.18 00:28:20 »
Ez tényleg szép autó.  ::)
Ez valszeg az, amit már Március óta hírdetnek jófogáson, akkor még 130e km-rel: grafitszürke, szürke plüssülés és nincs lufi az anyósnak. Valszeg ha prezentálnak egy 2013-ig vezetett szervizkönyvet 120-130e km-rel, akkor hihető a futása. Sajnos ettől függetlenül még befigyelhet egy nagynyomású szivattyú csere, illetve a hazai piaci megítélés miatt a kocsi reális értéke valahol 500e környékén van ...
Na ez azért nem csúnya:

itt a 3 küllös, alcantara modell:



Mellesleg a legjobb TDI (legalábbis legmegbízhatóbb és legolcsóbb fenntartású) motorral szerelve.  :yes:

Jó, lehet, hogy van benne 400 ezer, de ott vannak a számlák, szerintem egy 15 éves, 1 milliós autónál ez a legtöbb mi adható.  :hug:
Persze, lehet hinni a csipkerózsika mesékben, de azért jobb a realitások talaján maradni.  :szemez:

Nekem tetszik  :flowers:

Ja, a kocsi:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_1.9_tdi_highline_110lebor-navigacio-tempomat-8528983
Az a motorháztető valahogy nem áll párhuzamosan mindkét sárvédővel, és a hátsó lökös sem fut párhuzamosan a bal oldalon. Ettől függetlenül kortársai eléggé lehúzzák az árat, sajnos nem ér szerintem ez sem 7 számjegyű összeget, persze valahol a kínálat tetején ott a helye.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8887 Dátum: 2014.12.18 00:38:00 »
Passat azért már prémium kategória. Az enyémet kipróbálnád, átnéznéd, tuti nem itélnéd meg újszerűnek: első két sárvédő újrafényezve, a motortetőt csak azért nem szabad, mert akkor újraépítettnek tűnne az eleje :D
Jah, van most rajta 3 réteg wax, csillog mint a salamon töke, messziről csak a környezet visszatükröződését látod rajta. De egy sértetlen elem sincs már rajta, kis búgás 100 körül, fékpedál hol fent, hol középen fog (remélem nem engem fog megpróbálni harmadszor is megölni) és most már pár csörgő hang a motortérből ...
Erre még költenem kell hogy egyáltalán el tudjam majd adni.
Tény hogy ha már elérte azt a 4000-es fordulatot, mosolyogva kihív Q7, S8, Cayenne S, E220CDI modelleket az autópályán és komolyabb rohadás sincs rajta, de inkább már csak használati tárgy, mint autó :)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8889 Dátum: 2014.12.18 00:39:20 »
Passat azért már prémium kategória. Az enyémet kipróbálnád, átnéznéd, tuti nem itélnéd meg újszerűnek: első két sárvédő újrafényezve, a motortetőt csak azért nem szabad, mert akkor újraépítettnek tűnne az eleje :D
Jah, van most rajta 3 réteg wax, csillog mint a salamon töke, messziről csak a környezet visszatükröződését látod rajta. De egy sértetlen elem sincs már rajta, kis búgás 100 körül, fékpedál hol fent, hol középen fog (remélem nem engem fog megpróbálni harmadszor is megölni) és most már pár csörgő hang a motortérből ...
Erre még költenem kell hogy egyáltalán el tudjam majd adni.
Tény hogy ha már elérte azt a 4000-es fordulatot, mosolyogva kihív Q7, S8, Cayenne S, E220CDI modelleket az autópályán és komolyabb rohadás sincs rajta, de inkább már csak használati tárgy, mint autó :)
Max az árszintje az. Semmi egyéb.  :winkiss:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8890 Dátum: 2014.12.18 00:50:41 »
Max az árszintje az. Semmi egyéb.  :winkiss:
Azért a B5 már majdnem említhető egy szinten a kortárs A6-ossal, ha jól rémlik amikor megjelentek és az olasz árlistákat nézegettem kissrácként, nem volt olyan borzasztóan drágább az A6 a Passatnál, egy 1.9TDI valami 4x millió líra volt.
Az akkori Mercedes E250D Elegance már 70 misibe kóstált.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8891 Dátum: 2014.12.18 01:06:45 »
Passat azért már prémium kategória.
Dehogyis. A VW-csoport hierarchiáján belül a Passat az Audi A4-es alá van pozicionálva. Az A4 "polgári" megfelelője, nagyobb helykínálattal (lévén elsősorban családoknak szánják, míg az A4-est nem annyira).

Az Audinál alighanem visítana minden marketinges, ha meghallaná, hogy szerinted a Passat közel van az A6-oshoz  ;) :lol: !

Eleve maga a VW sem prémium-márka a konszernen belül. Az Audi tölti be ezt a szerepet. Az Audi dolga, hogy a BMW-vel, Mercivel, Lexussal, Jaguarral konkurráljon - a VW pedig a többi "polgári" márkával á la Opel, Ford stb.

Csak két modell lóg ki egy kicsit ebből a sémából: a Touareg, és persze a Phaeton.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8892 Dátum: 2014.12.18 08:14:30 »
Dehogyis. A VW-csoport hierarchiáján belül a Passat az Audi A4-es alá van pozicionálva. Az A4 "polgári" megfelelője, nagyobb helykínálattal (lévén elsősorban családoknak szánják, míg az A4-est nem annyira).

Az Audinál alighanem visítana minden marketinges, ha meghallaná, hogy szerinted a Passat közel van az A6-oshoz  ;) :lol: !

Eleve maga a VW sem prémium-márka a konszernen belül. Az Audi tölti be ezt a szerepet. Az Audi dolga, hogy a BMW-vel, Mercivel, Lexussal, Jaguarral konkurráljon - a VW pedig a többi "polgári" márkával á la Opel, Ford stb.

Csak két modell lóg ki egy kicsit ebből a sémából: a Touareg, és persze a Phaeton.

Régebben írtad, hogy a Phaeton megbízhatósága házon belül a legjobbak közé tartozik.

Melyik évjáratra és motorra vonatkozik ez?  :innocent:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8893 Dátum: 2014.12.18 13:25:28 »
Tudom én hogy az audi az igazi prémium, de azért egy b5.5, b6, CC sem egy munkásautó, ahogy a Skoda superb sem :)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Milyen autót vegyek?
« Válasz #8894 Dátum: 2014.12.18 13:37:23 »
Tudom én hogy az audi az igazi prémium, de azért egy b5.5, b6, CC sem egy munkásautó, ahogy a Skoda superb sem :)
Nagy munkásautók [rohog]