Passat azért már prémium kategória. Az enyémet kipróbálnád, átnéznéd, tuti nem itélnéd meg újszerűnek: első két sárvédő újrafényezve, a motortetőt csak azért nem szabad, mert akkor újraépítettnek tűnne az eleje
Jah, van most rajta 3 réteg wax, csillog mint a salamon töke, messziről csak a környezet visszatükröződését látod rajta. De egy sértetlen elem sincs már rajta, kis búgás 100 körül, fékpedál hol fent, hol középen fog (remélem nem engem fog megpróbálni harmadszor is megölni) és most már pár csörgő hang a motortérből ...
Erre még költenem kell hogy egyáltalán el tudjam majd adni.
Tény hogy ha már elérte azt a 4000-es fordulatot, mosolyogva kihív Q7, S8, Cayenne S, E220CDI modelleket az autópályán és komolyabb rohadás sincs rajta, de inkább már csak használati tárgy, mint autó