Nincs itt háború, főleg bárki autójának a lenézése, én is csak azt akartam hangsúlyozni, hogy bizony ezek a mostani Toyota hibridek is lehetnek igenis jó autók, ugyanúgy mint a régebbi benzinesek. Fejlődik a technika, haladunk a korral! Így van rendjén! Nem szabad máris temetni a hibrideket, egyelőre úgy néz ki, hogy ez a közeli jövő. Mekkorát lép már a Lexus GS450h és nem kell hozzá büdös gázolaj, se turbó, még a V6 is megmaradt, csak körítve lett villanymotorral, ez a szép az egészben, és emellett fogyasztásban se vészes, simán elvan 10l alatt. Számomra gyönyörű ez az autó, főleg élőben.
Ezzel egyet is értek. Nekem nincs bajom a Toyota hibridjeivel.
A vezetési élmény témájához tennék csak még annyit hozzá, hogy a gyorsulási adat az egy dolog, de nekem sokkal többet elmond az autókról egy bizonyos pályán mért legjobb köridejük. Mennél jobb a köridő annál nagyobb vezetési élményt kapunk. Érdekességképpen összenéztem a Lexus GS450h-t (sajnos csak az előző 2007-es modellről találtam adatot, de a lényeg érthető gondolom) a Toyota MR-S-el:
http://fastestlaps.com/cars/toyota_mr-2.htmlhttp://fastestlaps.com/cars/lexus_gs_450h.htmlTrack: Tsukuba, Japan (2070 m)
2002 Toyota MR-S: 1:10.30
2007 Lexus 450h: 1:11.01
Tehát a kis MR-S hiába rosszabbul gyorsul simán veri a pályán a Lexus-t.
Persze a Lexus nem versenyautó, mondjuk az MR-S-sem, de vezetési élményben bizony nekem biztosan az MR-S a nyerő ráadásul ha az elérhetőséget, árakat nézzük...
Ezt csak azért, hogy ne csak a katalógusadatokat nézze aki "élményre" vágyik.
Persze, ha lenne 20 millióm amit csak egy autóra lehetne szabad elköltenem, akkor Lexus GS450h!