A helyzet az, hogy a srác 10 évig hajtott egy Golf III 1.9 TDI-t, beletett közben 200 ezer km-t (260-al vette). Ez sajnos nemrég totálkárosra törött. Viszont ő meg volt vele elégedve - számomra érthetetlen módon nem tekintette problémának, hogy a 10 év alatt legalább 3 szett kerékcsapágyat, 2 szett lengéscsillapítót, megszámlálhatatlan egyéb futómű-cuccot, valamit 2 kuplungot megevett az autó - nem beszélve sok egyéb, kisebb hibáról (pl. féklámpa-kapcsoló, légszák-érintkező gyűrű a kormány alatt, stb). Nem hagyta ott az út szélén, és stabil 5.5-öt evett átlagban. Ez neki elég volt... ezért most szemezik az utódjával.
Ez a legtöbb embernek elég, nem is tudom ezzel a gond.
Én 70 ezer km óta (110 ezerrel vettem) a Toyotát: eddig váltószinkron, csapágy, két lengécsillapító, vízpumpa, fűtőmotor, csatlakozó a fényszoróban (elolvadt). Ehhez képest ez a golf nem kiemelkedően rossz. Lehet, én is elégedett lennék vele.
de a srácnak igazából szerintem irritáló a Toyota-"mániám", ezért (is) nem igazán hallgat rám.
Megértem, tényleg idegesítő.