szerintem igen. tudom én is, mennyi volt a végsebessége, még próbáltam is óra szerint kb 180 volt. csakhogy úgy érte el, mintha falnak ment volna, ráadásul a fordulatszámmérő mellett is kivillant egy kis piros lámpa olyankor. nem emlékszem már pontosan, mennyit forgott olyankor ötödikben, valami 3800-4000 rémlik, de lett volna ott még hely. de persze lehet, hogy ez az egész csak illuzió volt.
nekem a négyajtós jobban tetszik.
szerintem megzabálta őket a rozsda. 12 évesen a mienken is komoly lakatolást kellett csinálni
Igen, a nagy többségüket nyilván megette a rozsda. De ezzel együtt is meglepő, hogy mennyire kihaltak, ha a konkurens típusokhoz (Omega stb.) viszonyítjuk.
Szedán: hát igen, a konzervatív ízlés
... Pont ezt rontotta el a Ford, hogy az első pár évben csak a ferdehátút árulták. Nem is vette meg a sok szemellenzős konzervatív
... pedig ha a szépséget nem is nézzük (bár én személy szerint soha nem értettem, miként találhat valaki szebbnek egy szedánt, mint egy ferdehátút), mennyivel praktikusabb is az ötajtós
!
Végsebesség: mondom, hogy nem szabályozott le. Lehet, hogy olyan érzést keltett, elhiszem - de egy 92 lovas motornak, ami bő 1.3 tonnát cipel, nem kell leszabályozás ahhoz, hogy ne menjen 180 fölé. 173 a gyári végsebesség, ismétlem (ami egybe is vág azzal, amit írsz, hogy óra szerint 180-at ment).