Az tuti nem SUV, de sztem a Cayenne sem
Amúgy én veled vagyok, Palaczk. Én konkrétan haragszom az SUV-re mint kategória. Egy felkapott hype, amivel a sok kivagyi csillivilli mutit megfogták. (lásd híres médiás Péterünk asszonykája és társai) És zsíros pénzeket lenyúlnak tőlük. Nem véletlen, hogy mennyi energiát feccelnek a soha nem is létező kategóriák kitalálásába. Csak lehessen szépen minden (valódi életben nem helytálló) igényt lefedni. (lásd X6-X4-GLK-GLA, de én ide sorolnám a 3as meg 5ös GT BMW-t, stb, stb)
Az SUV mint autókategória a felesleges hely-, nyersanyag- és energiafelhasználásról szól.
Maximálisan! És minél nagyobb, annál inkább igaz ez.
Amúgy igen, abban is egyetértünk, hogy nevetséges ez a "megtaláljuk a piaci rés résének a résében a rést, és lefedjük" mentalitás már végtelenül idegesítő és nevetséges
... Nézegettem a múltkor az Árkádban pár kiállított új BMW-t, és bakker, az ötajtós 1-esen kívül
egyetlen egy nem volt köztük, amit egzakt módon be lehetett volna sorolni azon autó-kategóriák valamelyikébe, amelyek, egészen a legutóbbi időkig, bőven megfeleltek mindenkinek
! Hogy mik is voltak ott? 2-es... X4-es... négyajtós 4-es "Gran Coupé" (?!?!?) ... 3-as GT, azt hiszem. MIND ilyen "crossover" mesterségesen kiagyalt létjogosultságú, felesleges izémizé.
Tegyünk csak fel pár kérdést!
X4-es minek, ha van X3?
Négyajtós 4-es minek, ha van szedán 3-as/kétajtós 4-es?
3-as GT minek, ha van 3-as kombi? (Na, OK, erre legalább rá lehet fogni, hogy a "liftback" kasztni-kategóriába illeszkedik - de akkor miért van olyan bután megemelve?)
2-es... na, erre végképp nem is tudom, hogy mit mondjak. Azt sem tudom, hogy MI ez az autó!
--------------
Ha a Cayenne nem SUV, akkor mégis micsoda
? Kb. a mintapéldánya, definíciója lehetne a (nagy) SUV-nak, szerintem. Pont mint a VW Touareg vagy az Audi Q7 (amúgy, az X6-os Bimmer mellett, továbbra is a Q7 az abszolút anti-kedvenc autóm).)