Holott egy városban használt, 2. autónál ez nem feltétlenül a legfőbb szempont szerintem...
Szerintem akinek nem luxusból, hanem muszájból van autója, ott ez a legfőbb szempont. Ugyanis szüksége van az autóra, és a javítás viszi el a legtöbb pénzt. Hiába fogyaszt kevesebbet - évi 1 literrel kisebb fogyasztás 10.000 km-es futás esetén 40.000 Ft megspórolást jelent, ezt egy kisebb extra szervizelés már el is viszi. Második helyen kell lennie az egyéb fenntartási költségeknek, ideértve a fogyasztást, és harmadikon a méretnek - minél kisebb, annál jobban találsz parkolóhelyet. Ezért céloztam meg a Yarist, mert az mindhárom helyen jól szerepel.
Nálunk persze a 2. autó nem hagyományos értelemben vett második autó, hétköznap többször használjuk, mint a nagyot - bár most, hogy a három gyereket délután három nem közeli helyről kell összeszedni, a COV is többet megy rövid utakon, meg is látszik a fogyasztásán... - mindennap van rá szükség, ezért nagyon nem mindegy, hogy mikor mennyit áll. Szomszéd Mondeoja már 2 hónapja nincs itthon, nálunk ez nagyon nem férne bele.
Akinek amolyan hétvégi autó a második, ott simán el tudom képzelni, hogy valakinek mondjuk a színe, külalakja legyen a legfontosabb szempont