Lemarházni azért nem kell őket, nem csak a megbízhatóságra alapozva lehet dönteni vásárláskor. Ha a Toyota kicsit több érzelmet vinne az autóik tervezésébe, akkor sikeresebbek lennének. Dehát így se rossz azért mert a Passat CC után loholt az Ave a tavalyi felmérésen, most meg első lett. Nem is értem miért akarják beszüntetni, helyükben én még adnék egy esélyt a 4-es Avenak.
Abszolút! Egy olyan platformra kellene építkezniük, mint az Auris II esetében, hogy az akku csomag nem foglal feleslegesen helyet a csomagtartóból, sem a sedan, sem a kombi kasztniban. Nem tudom elképzelni, hogy a sedan és kombi mellett mi kerülhet fejlesztésben olyan sokba egy 5 ajtós LB kasztni-variánsnál, ami miatt ezt kivették pl. a T27 modellből... A BMW dízellel úgyis lespórolnak sokat a fejlesztési költségekből...
Nem kellene erőltetni a Litium-ion aksikat sem, elég lenne a bevált Nikkel csomag egy körülbelüli 170-180LE összeteljesítménnyel (pl. amit terveznek az új Priusba építeni majd)
Most őszintén: Sokba kerülne egy vacsiúj fejlesztésű, középkategóriás, automata, kombi Toyota modell hibrid hajtással, normális felszereltséggel 8-8,5 Millió Forintért? Ezt a teljesség igényével és még több extrával föl lehetne tolni úgy 9,5 Millióig... Ha a hibrid hajtás miatt a vételár magasnak tűnne, egyszerűen kisebb árrést kellene erre a modellre vállalni és nyomni a piacon akár a céges flották számára...
Nem hinném, hogy ebben ne lenne potenciál, amiért már megérné gyártani... Csak, persze, félre kellene ehhez rakni (kiküszöbölni) olyan sajnálatos anomáliákat, mint a formák helyenkénti kuszasága. Egy ütős, kellemes, harmonikus formával sikeres lehetne.