Ne sorold... azt írtam, hogy objektíve nincs ilyen tényező. A felsoroltak közül egyik sem az, ezek alaptalan szubjektív dolgok. Pont ezek miatt, amiket felsoroltál, mondom én azt, hogy az európai vásárlók hülyék.
Minden pszicológia könyvből kiderül, hogy az emberek cselekedeteit, döntéseit sosem az objektív, hanem a szubjektív dolgok határozzák meg (nem azért fogod magad gazdagnak látni, mert benne vagy a 10ezer leggazdagabb között, ha az összes ismerősöd gazdagabb mint te, akkor nem fogod magad különösen gazdagnak gondolni). Ennyi
.
És ezt minden cég pontosan tudja.
Ha szeretnél, akkor szívesen hozok pontos irodalmi hivatkozásokat is.
Már önmagában autót tartani az emberek jelentős részénél objektíven ráfizetés (még taxizni is olcsóbb, nemhogy bringázni) az emberek jelentős részének mégis van autója, mert szubjektíven ez jó (birtoklási érzés stb). Ha pedig már önmagában az autóra ráfizetek, fizessek olyanra, ami menőbb, mint a többi.
Én őszintén örülök, hogy az emberek nem objektíven és racionálisan működő gépek. Nemcsak unalmas lenne a világ, de mindenki ugyanolyan lenne...