gyerekek persze hogy jobb a rav4-es mert az egy qrva drága SUV.
sétáljunk már be a szalonba és vegyünk már egy új festéklekopós octaviát vagy a skodának nincs suv-ja akkor egy dacia dustert vagy valami hasonlót x felszereltséggel és utána menjünk már be a toyotához egy új rav4-ért. persze hogy jobb, 1,3as szorzó van a toyotán.
múltkor írtam tetszik az új kombi auris. nézem 5-meg 6 milláért vannak
vazze ennyiből elnöki RS kombi octaviát kapok telepakolva extrákkal mindennel.
Te miről beszélsz, Mester
?
Egyrészt, még ha tényleg lenne is 1.3-as szorzó, akkor is lehetne azt mondani, hogy fair üzlet, valamit valamiért. Magasabb árért tartósabb és megbízhatóbb autó, amire aztán kevesebbet kell költeni, és majd használtan is többért adható el. A végén anyagilag egál lesz, közben sokkal kevesebb időveszteséggel és bosszankodással.
De még csak erről sincs szó. Ugyanis, lássuk csak:
Skoda Octavia kombi 1.2 TSI (86 LE) alapkivitel: 4.998 - Toyota Auris kombi 1.33 (99 LE) alapkivitel: 4.930 Fullos Octavia RS kombi - szerinted 5-6 millió
? Hát valójában egy picit több: 2.0 TSI motorral 8.2 millió
(8.08 millióért a Toyotánál kapsz egy 1.8 147 lovas, Sol felszereltségű, automata váltós Avensis kombit.)
SUV-ok: a Skodánál ugye a Yeti van, ami picit kisebb (és jóval régebbi modell), mint a RAV4. Ennek ellenére messze nem kerül a RAV 1.3-szor annyiba: 6.245 millió az alapfelszereltségű Yeti 1.8 TSI (160 LE), miközben 6.99 millió az alapfelszereltségű 2.0 (151 lovas) RAV4.
----------------------------
Szóval ébredjünk már fel
... és legalább mi ne írogassunk a Toyotát rossz színben feltüntető, valótlan dolgokat; "1.3-as szorzót" meg ilyeneket
!
Tudod, min van szorzó? A VW-n, öregem
... 8.1-ről indul a 160 lovas 1.4 TSI Tiguan! De ezt bezzeg nem írod
... Pedig a Toyotának inkább felel meg a VW, mint a Skoda! És akkor én ugyanígy megkérdezhetném, hogy ugyan, mitől kerül 1.1 millióval többe egy alap Tiguan, mint egy alap RAV4 - miközben a RAV4 a jóval újabb modell
? (Mindezt úgy, hogy a Toyotába egy tisztességes, masszív kétliteres szívómotort tesznek, a VW-be meg egy agyonhúzott, 1.4 literből 160 lovas kis turbót!)