Azért elgondolkodtató, hogy pl ez a Rio is 97 LE-s, és sokat is eszik állítólag(spriten megnéztem, kicsit többet mint az 1.4 Focus), teljesítményadója is több a majd 100 LE miatt, szal költségekben rosszabb mint pl az 1.4 Focus. És a Focus mégiscsak komolyabb kocsi, kicsit nagyobb stb. Jól vezethető, bár ez most nem szempont De mondjuk egy jó futómű biztonsági kérdés is. Nem tudok költséges típushibákról sem(motor-váltó). Persze kisebb gondok akadnak, de az minden márkánál van Szóval Focus, meg az E11et gondolom most nyerőnek De az E11el meg az a baj h vvti-t nem merek, meg alig van kínálat, meg ezek már rohadhatnak is a kor miatt. Mondjuk a Focuson is akad rozsda.. De az lesz hogy felállítok egy listát a szóba jöhető kocsikról, és az lesz, amit itt a környékünkön meg tudunk venni, nem lesz az ország másik felébe kocsikázás..
De te most min agyalsz tulajdonképpen? Kocsit akarsz cserélni? Régebbire? Miért?
Fura logika, hogy faceliftes E11-est "nem mernél" a VVTi miatt, Focus I-est viszont igen
... a Focusnak még így is jóval több a lehetséges hibája, mint az E11-esnek (faceliftest is beleértve). Bár az tény, hogy az európaiak közül én is valszeg a Focust venném meg leginkább, ebből a kor- és méret-osztályból.
Ugyanakkor, ha objektívek akarunk lenni, mindenképpen el kell mondani, hogy a Focus tágasabb, mint a Corolla - és jobb a futóműve (konkrétan a kategória akkori legjobb futóműve van a Focus alatt). Cserébe a Corolla megbízhatóbb, és jobbak a motorjai meg a váltói.
A Getz korrekt autó! Eléggé megbízható (majdnem japán szintű), és viszonylag tágas, jól összerakott, praktikus. Biztosan előbb venném, mint a vele kortárs Kia Riót. A Kiák csak az utóbbi pár évben lettek igazán jók, kb. az első Ceed volt az első valóban világszínvonalú típusuk, ami már megbízhatóságban is legalább a Hyundai szintjén (az európaiak fölött) volt. Ami Kia, és a Ceed után jött, az vállalható. A korábbiak nekem nem kellenének, akkor már sokkal inkább Hyundai.