labiscsakl, itt van a szóban forgó Trans Am:
- a motor beültetése timelapse-ben
- próbaút a finomhangolásokat követően
A tudnivalók:
1988 Pontiac Trans Am LS3 swap
E38 ECM, standalone wiring harness, tuned with HP Tuners
210/230 in/ex duration, 121LSA stealth cam
Stainless works 1 3/4" long tube headers
Cold air induction
Comp Cams rocker arm trunion upgrade
Katech C5R timing chain
ARP pulley&cam bolts
Ported intake manifold and DBW throttle body
SLP underdrive pulley
Borla Pro XS muffler
Walbro fuel pump, Aeromotive billet fuel pressure regulator
4L65E transmission
TCI transmission control unit
TCI paddle shifter
Circle-D 3000RPM stall converter
Moser 12" rear end, 3.42 ratio
M&H 275/55-16 drag radials
Palaczk, a fogyasztáshoz nem tudok többet mondani, csak abból tudok kiindulni, amit a Csabi mondott. Az autónak 60 literes a tankja, nem túl acélos, de ezzel jelenleg kibírja a Békéscsaba-Fertőszentmiklós távot, ahol a találkozók szoktak lenni, majd ugyanott leversenyez egy napot. Ez kb fél tucat 400m-es üveghangot jelent. Hazaút előtt tankolt.
Azt mondja, részterhelésen (országúton) a teljesítményéhez képest nagyon takarékos a motor és nem kell ehhez hipermillerkedni sem.