A felszereltség variálhatósága csakis új autóvásárlásnál számít, de ezt újabban igen jól összerakják a japók. Az más kérdés, hogy itdehaza KI vesz új autót manapság? Tehát, a kérdésem az, hogy a szabad konfigurálhatóságnak mégis mi a jelentősége? (Szerintem nem sok, ellenben iszonyúan el lehet szállni vele árban)
Egy németet hiába konfigurálhatod tetszőlegesen, ha a végére 1,5x annyiba fog kerülni, mint egy azonosan felszerelt, csomagban árult japán.
Tegnap is megnéztem egy új Octaviát is, meg Golfot (aurishoz mérve), valamint egy Verso-t a Touranhoz mérve konfigurátorban.
Előbbieknél, az Octavia gyakorlatilag nincs 6-6,5 millió Ft alatt, Golf +500.000Ft.
A Touran teljesen azonos felszereltséggel +500.000Ft a Versohoz képest. Kérdem, miért?