Egy jó állapotu 190-es alá nem kell feküdnöd. Nagyon egyszerű nincs mi elromoljon rajta, minden tartós és nagyon olcsó az alkatrész hozzá (régi Swift szinten, de 3x annyi ideig tart az alkatrész)
Németzországban meg pláne előnyös. Én inkább 600 e Ft körülit néznék, bár lehet hogy találsz olcsobbatz is normális állapotban.
Viszont nem tudom hol akarja használni, de sok Német nagyvárosba, csak modern motoros autóval lehet behajtani, azzal is csak engedéllyel. 2000 elötti kocsikkal biztos nem lehet .
"Nincs mi elromoljon rajta"
? Én a 190-es nagy híve vagyok, de azért ilyen őrültségeket ne terjessz már
... Ha másnak nem hiszel, hát kérdezd meg a típus egy olyan ismerőjét, mint Csikós... RENGETEG dolog van egy 190-esen, ami elromoljon - pláne egy benzinesen, de a dízelekben is.
Amit te írsz, abból annyi igaz, hogy ha találsz egy JÓ 190-est (értsd: amiben benzinesként mondjuk nincs több 200, dízelként 300 ezernél, és tökéletesen karban volt tartva), az valóban megbízhatóan fog működni egy jó darabig.
DE!!! Ezek az autók nem 400-ba, és még csak nem is 600-ba kerülnek. Hanem sokkal többe.
És a 190-es fogyaszt. Még a dízel is, ahhoz képest hogy milyen lomha - egy sima 190 D átlagban alig eszik kevesebbet, mint egy 1.6 benzines Carina E (6.5-7 liter), miközben sokkal xarabbul megy. A benzines 190-esek fogyasztása pedig 8.5-9 liternél kezdődik.
Jó autó a 190-es - ahhoz képest hogy egy 30 éves konstrukció, piszok jó autó... De azért ne terjesszünk róla alaptalan legendákat