Semmi baj ... attól még igaz, amit írtam. Pár dolgot amúgy a cikk is említett a gyengeségek közül (pl. a hamar elrohadó kipufogó, illetve a motorvezérlő elektronika) - sok másikat viszont nem (pl. a gyújtástrafó, a klímakompresszor és az olajfogyasztás). Persze nem arról van szó, hogy a G-Astra egy foskupac lenne, mert nem az. Csak nem jó ötlet ilyet venni japán autó helyett, mert jóval több probléma lesz vele. Ennyi. Akit ez nem zavar... hajrá.
Ugyanakkor, ahogy már írtam is, egy 65 ezret futott példányt azért elég nyugodt lélekkel meg lehet venni, pláne 10 évesen, ennyi pénzért. Ez jó üzlet
Normál esetben én is valami japánt ajánlottam volna, de ez nem egy klasszikus autóvétel, ahogy írtam, nem akart autót venni, csak ez most úgy jött, alkalmi vétel. Pénze van rá, meg tudja venni. Az autó előélete ismert, én azt feltételezem, újszerű állapotban van. Persze nem láttam még. Ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy pl egy ugyanilyen idős Corolla, Civic, néhány százezressel drágább, továbbá pl a Corolla sem hibátlan(olajfogyi, szívócső, váltó..). Egyébként úgy rémlik, az 1.2esre nem volt annyira jellemző az olajfogyi