Oldpiet, ne haragudj meg, de Te még mindig álomvilágban látod ezeket az autókat.
1. A Te pénzed, amit kiadsz egy ilyen autóra, szóval nem akarom a "díszeddel" verni a csalánt.
2. Igazad van, hogy alapból tartósabb az alkatrészei nagy része, DE! Ezek is már minimum 20 éves elemek és amennyiben még eredetiek, cserére szorulhatnak... szépen egymás után mind.
3. A napi törődés nem abból merül ki, hogy használod az autót, amíg ki nem esel az átrozsdásodott padlólemezen, meg elfolyasztod az elöregedett tömítéseken keresztül az olajat.
Ezeknél a Merciknél mindig lesz valami kis ***, amin agyalni kell, hogy most ezt meg azt miért csinálja. A csöveg öregszenek, ereszthetik a nyomást, a vizet, bármit. A termosztát nem biztos, hogy teljes értékűen működik, kicseréled, de még mindig nem lesz vmi miatt az igazi... stb...
Tesómnak volt egy W123 300d-je, 1,5M-t költött rá teljes karosszériafelújításra, fényezésre, motor felújításra, és mégis megvoltak a maga kis bizonytalanságai.
Mindezeket figyelembe véve értek egyet mondival, hogy ezek már csak hobbiautónak jók, néha elővéve, de a napi szintű használathoz már idősek.
Persze, végső soron, mondjuk Svájcból, vagy Németből lehet horror összegekért behozni egy tényleg makulátlan autót, csak, ugye, az is pénzbe kerül, nem kevésbe...