Ákos,látom te nagy nyelvész prof.phd vagy! :-):-):-):-)
Nem akarom már forszírozni ezt a dolgot, meg még a végén Mondi megharagszik rám, pedig nem a személye ellen irányul ez a dolog, hanem a nézőpont hibás.
Én pl. egy 330d 6hengeres Bmw-t egy 1,4-es E12-esből alapból sosem mernék "legaljának" nevezni, de most ebbe ne menjünk bele.
A 330d cabrio motorja, az egyik legjobb ma kapható motor szerintem, szép a hangja is, 500nm feletti nyomaték stb. A 3er cabrio meg keménytetős, ha felcsukja az ember, coupe-ként üzemel.
Simán használnak ilyet első és főautóként, nagy távokra. Egyszerűen nem értem meg, mi a baj mondjuk ezzel a kocsival. Hangja ha nem is V8 benzinesé, de szép, erősnek nagyon erős. Hol itt a probléma? Azért a cabrio kategória egy igen széles valami, van 1,3-as benzinestől a W12-ig minden belőle.
UI:
ellenben azt aláírom, hogy a vitaindító cabrio A4-es audi, vagy 80-as volt, nem is emlékszem, a kelepelő TDI-vel nem éppen a legjobb választás.