Volt mar szopas meg szerencsejatek, hatradoles nelkul nem csak a 100-as Audival. Szerintem az oracsoport csere sem piskota bagatel kilometernel.
Ez semmi, ha azt nézem, hogy hány ilyen autónk volt és összesítve mennyi gond volt velük. De ha azt mondod, hogy "sem", akkor halljuk a további példákat
A tetves Audi, a nagyhíres német autó, egyedül többet produkált, mint az összes Toyota együttvéve. És nem, ebbe nem vettem bele azokat a hibáit, amiket a nagy futásteljesítmény idézett elő. Azok nélkül is vitte a pálmát. Egész mellesleg unokatesóm ugyanolyan Audija is produkálta ugyanazoknak a hibáknak a nagy részét. Úgy, hogy 42 ezer volt benne, mikor megvette
Sylan Astrájával is több gond volt (másfél év alatt!), mint az előtte-utána birtokolt három Toyotájával összesen. 90 ezerrel vette az Astrát. Biztos ez is csak véletlen.
Még a 71 éves, meggyőzhetetlen, ilyen téren iszonyú begyöpösödött Molnár papa is belátta nagy morogva, kelletlenül, hogy mennyivel jobb, megbízhatóbb autó a Toyota, mint a Volvo (amit amúgy nyalt-falt, míg a Toyotát csak használja). Ja, a Volvoban 120 ezer volt vételkor, a Toyotában 200.
Mondom, nyomasd csak ha ráérsz, szórakoztat