Hm, leírva nem is olyan vészes. Én az olajozással, szűrőzéssel, folyadékozással kezdeném.
Nomeg a gumik, de ezt már megbeszéltük.
Ha nem nagyon lóg, akkor a kutyacsont, meg a stabpálca ráér.
Olajfolyásra mi lett a diagnózis??
Így van. Egy ennyit futott, ilyen idős autótól ez nudli. Murray nem fogsz csalódni az autóban, stabil technika és a szervízelése sem kerül többe mint egy Toyotának. Ezt nem a levegőből írtam, mert egy 7 éves Ferliciából ültem át 2006 -ban a mostani Corollámba.
Nem döntöttél rosszul és amit meg kell rajta csinálni azt máson is meg kellett volna. Toyotán is. Nem akarok vitát szítani, de van jópár autóhoz értő (értsd szerelő) körülöttem akinek volt Toyotája és eladta.
Nem a mindenek felett álló autók azok sem, sajnos. Ezt is tapasztalom a kemény 5.5 éves autómmal, most éppen lambdaszonda csere figyel majd be. És még azt sem mondhatom, hogy az előző gazda, mert olyan nem volt. És kellett már néhány furcsa dolgot cseréltetnem rajta, pl. lengéscsillapító, ami szintén nem júzer hiba volt és még csak az útra sem foghattam 20.000 kilométernél.
Szóval ennyi. Biztos nem ért egyet velem Palaczk, de mindenkinek meg van a saját véleménye. Nekem ennyi.
És ahogy Mondi is írta, nálam is erősen kapszkodnia kell a Toyotának, hogy legközelebb is Toyota legyen, mert jelenlegi állás szerint nem nagyon lesz az.
Ezek a Toyoták már nem azok a Toyoták, amiből a családban 5 darabot használtak el több százezres futásteljesítménnyel.
Ahogy én látom ezt a minőséget simán hozz más márka is, amit nem akarok nevesíteni, mert parttalan vitát szítok.
Egy szónak is száz a vége, nem vettél szart, ettől ne tarts. Jó autó lesz, szeretni fogod és nem fog megölni anyagilag sem. Szerintem a tied még a nyomórudas régi motor lehet, nekem a Feliciában az volt. Nem erőgép, de cserébe kevest fogyaszt és nem háklis.