Miert, a VW es Lexus honlapjan levo adatok nem hulye katalogus adatok?
Bepi! Ugy teszel, mintha nem olvastal volna meg el soha egy tesztet sem es nem tudnad, h a katalogus adatok mennyire tavol vannak a valosagtol.
A sprit pont azert jobb, mert userek altal kozolt adatok. Hus ver emberek mindennap mert adatai minden fele ut es vezetesi korulmeny benne van egy kelloen nagy felhasznaloi szam eseten. A 170Le Passat es D-CAT Avebol rengeteg van ami kvazi megbizhatobba teszi az eredmenyt a diverzitas miatt. De nem akarom elhinni, hogy ezt pont Neked kellene magyarazni.
1,6-os meg 140 loeroseket meg ne vedd ide, mert nem egy kategoria egy D-CAT-tel.
A 170 loeros pedig ha jol tudom sose volt PDTDI, az mar kezdetektol CR volt
Lacc, az 1,6-os motort Palaczk említette, nem én. Ami miatt óvatosan kezelem a Sprites adatokat az az eltérő sofőrök és az egy adott típuson belüli vezetői szórás. Ellenben, ha volna lehetőségem vezetni mindkettő szóban forgó modellt, meggyőződésem, hogy objektíven, azonos különbségek között is megállná a helyét, amit írtam. A Sprit kb arra jó, hogy a gyár által megadott adatok és a valós (Spriten vezetett) adatok közötti arányt megtudjuk. Nevezetesen, hogy pl. a Passat gyári adata 4,7L, a LExusé 5,5. A kettő közti különbség 8deci.
A Spriten a Passatok átlaga (Palaczk írta) 6,54, a Lukszuszoké 7,41. A különbség 9 deci, ami majdnem = a 8 decivel. Tehár, mindegy, mit írnak a Spritre, illetve mit ad meg a gyár, mindenhogy megvan a közel 1 Literes különbség, ahogy azt az elején is írtam. Erről volt szó kezdetektől fogva, a többi csak "belekavarás" a témába.
A 170LE-s TDI, amúgy kezdetben PD-s volt ugyanúgy, mint a gyengébb. Egyszerre állították át CR-re. De ez mindegy, mert nem tartozik szorosan a kérdéshez.