És miért is probléma a 400 ezer km? Megfelelő használattal 6-800 ezret elmennek. Akkr olyat kell venni, aminek 80 ezret mutat az órája és akkor nyugodt a lelked.
De ugy nem gondolod, hogy ezek az autókat évi 5-10 ezer kilométerre vették?
Nem gondolom, de nem is mondtam ilyet. Ha pedig valaki nem az a kategória, aki kvázi tudatosan vesz egy visszatekert órás kocsit, hogy nyugodt legyen a lelke, hát akkor én biztos nem vagyok az
... Viszont ettől még nem szívesen vennék meg bármit is, amiben 400 ezer van, hacsak az nem mondjuk Zénóka Yarisa vagy valami egyéb extremitás. Egy ennyit futott kocsiban már bármi, bármikor tönkre mehet - függetlenül a ténylegesen tapasztalt átlagos futástól, ez messze túl van azon, amire maga a gyár tervezte. Az lehet, hogy maga a szó szoros értelmében vett motor bírni fog 600 ezret - de körülötte behalhat bármi, már jóval korábban is.
Egyébként megnéznélek, ahogy beülnél mondjuk egy 400 ezret futott autóba egy téli, fagyos éjszakán, hogy elindulj vele egy 1200 km-es útra, hóban-fagyban
... Megnézném, nyugodt lennél-e a lelked mélyén. Akármit is fogsz most válaszolni erre: akkor, ott egész biztosan nem lennél az.
Ilyen futás után minden egyes további, problémamentes km: mázli, gondviselés, kegyelem. Hobbiautóban OK... De fontos ügyeimet, halaszthatatlan időpontjaimat stb. már biztosan nem bíznám egy ilyen autóra.