Köszönöm a választ! Lehuztam mindkét szondát az aramkörröl ebben az esetben hibakodmentes vagyok! Visszadugtam elöbb a hatsót amire egyböl jött a kód majd töröltem a kódot kihuztam és az elsöt csatlakoztattam ismét hibakód jött... tanácstalan vagyok... ilyen még nem volt hogy egy autómat ilyen rendszerességgel szerelni kelljen...
ha újnak vetted, akkor lehet ilyet mondani szvsz...
ha laikus vagy egy autóhoz, akkor vásárlás előtt kérj/hívj szerelőt magaddal, vagy vigyétek be egy állapotfelmérésre egy márkaszervizbe, egyrészt ha áll elébe a tulaj az már jó jel, illetve jó alkualap is, ha találnak valamit, amit talán még a tulaj sem vett észre. másrészt így le lehet kérdezni a korelőzményeket is, stb..
ha ezek kimaradtak, és meg lettél vezetve a kocsival, akkor 6hónapig lehet élni szavatossági jogoddal, de neked kell bizonyítani, hogy a keletkezett hibákról, tudnia kellett az eladónak.
vagy tudomásul kell venni, hogy belenyúltál, még ekkor is elviheted egy felmérésre, illetve apránként rendbe kell tenni az autót, ha végre egyben van, akkor onnantól lehet mondani, hogy állandóan szereltetni kell.. addig sajnos csak a rendbetételi fázis van, és ha nagyon le van lakva, (belsőleg) akkor ez sokáig tarthat.
elsőre a szondák fűtőbetétjének a biztosítékait nézd meg, hogy miről mennek és hogy jók-e, aztán ott van egy-egy vezérlő relé, ami kapcsolja a fűtést, azt is érdemes lehet kimérni, vagy direktbe kötni az erősáramú részt, hogy akkor megvan-e a hibajeled.. érdekes, hogy mindegyikben van fűtőszál, ha egy biztiről mennek, akkor lehet csak az ment ki..