Sajnos ez az első kat, nem biztos, hogy valós fogyasztást jelent, viszont egy biztos, hogy általában a japo fedcomputerek, főleg a toyokhoz tartozók elég jól mérik a valóságos fogyasztást.
Ja és még valami, teljesen mindegy szerintem, hogy mennyit tankolunk, ha fogyasztást akarunk mérni, és lehetőség van ugyanott tankolni, akkor érdemes ugyanazt a metódust alkalmazni, így nem lesz csalóka a végeredmény, tehát először fullig első katt, majd kihasználva a benyát megint első kattig, és akkor az eredmény valszeg valóságos lesz.
Igazából szerintem az is egy jó módszer, ha az ember a sárga jelzés kivillanásakor azonnal megy tankolni, esetleg onnan még méri a megtett kilómétereket, míg tankol.
Ezután mindegy mennyit tankol bele, csak az a lényeg, hogy tudja a pontos mennyiséget, és megint megvárja míg a sárga jelzés kigyullad, így kész is a fogyasztásmérés.
A betöltött üzemanyag mennyisége függ a hőmérséklettől, és még sok egyéb dologtól..., simán lehet valamennyi eltérés, bár ez mondjuk 700km után nem biztos, hogy életbevágóan befolyásolja majd az adott értéket.