vezetni: ezermilliószor jobb. a kormány, a váltó, a futómű, minden.
térkínálat: nyilván passzentosabb, ez a golf-kategória. négyajtós, ezért a csomagtérnyílás elég szűk. viszont nincs zsanér, teleszkóp tartja az ajtót.
1.6d: ez egy nagyon jó motor. erős, megbízható, nem túl nehéz, termeli az üzemanyagot. 5.5-6 körül szerintem a fatalpúak is eljárnak vele. kérdés, hogy megéri-e a felárat egy ugyanolyan benzineshez képest. ha ugyanannyiért van mindkettő, érdemes elgondolkodni a garantált többletfogyasztás miatti pluszköltség és a nem garantált motorhibák költségének viszonyán...
egy szubjektív megjegyzés: szerintem az első hármas széria belseje, különösen a jól felszerelt fészlifteseké, nagyon magas színvonalú. egy t25-ös avensissel simán pariban van, szerintem még übereli is.
Valahogy kerítenem kéne egy gépet itt a közelben és megnézni. Hátul gondolom kisebb mint egy T22 Avensis...lévén,h más kategória a kettő,de azért remélem nem IV-es Golf és tsa.
Csomagtér igazából nálam annyira nem pálya...bejáros társ,az említett C-max-os mondja,miért nem veszek kombit. Minek? Az Avensis-ben is ide-oda csúszkál a motyós kosár. Évente 2szer kerül bele 2 táskánál több. Szóval engem anniyra nem zavar,ha a csomagtérbe ne mtudok benyomni egy komódot.
Dízel vs. benzin. Tudom,hülye indok,meg csal is szerintem 6 decit lefele,de azért jó mikor 4,3at ír ki a fed.komp
De nyomósabb érv,h amire használom a kocsit az rendszerint 4 felnőtt embert jelent a fedélzeten alkalmadtán az Ave-t is visszarakom 3ba egy gyorsabb előzéshez. Plusz ahogy az eddigi ábra mutatja, 2012.június óta az Ave-val 35.000km-t mentem,pedig nem ezzel járok a budira. Szóval valahogy mindig dízel felé billen a mérlegem nyelve,pedig soha nem akartam dízelt épp az említett várható gondok miatt.
Ja,a belső. Nem vagyok az a nyomkodós fajta,de azért szeretem,ha a kezem kárpittal találkozik,ha nem sorjás a műanyag,meg azért tényleg ne legyen tejfölös pohárból a kocsi belül.Azt olvastam,h pl a kesztyűtartó fedele béna anyagból van
Na pl az említett C-maxra ezek mind nem igazak,soha nem lesz Fordom ezek miatt ( Mondeo más történet ).