Nos.
A beszakadt csavarokból 3at tudtam helyreállítani, kettő felül, 1 alul, DE, az alsó kihagytam, mert nem lenne meg a szimmetria. Nem rezonál, tökéletes a pajzs.
Az lehet, hogy nem biztosíték, de úgy néz ki csak 1:10-hez arányú egy normálhoz képest. Ez ha a vezetőoldalról állsz, és a mosótartályt nézed, akkor balfelső sarokba van/volt bedugva. Mind1, nem lényeges.
Tényleg távoznia kell a hőnek valamerre, de ahol bevétel, ott kiadás is van, csak itt fordítva értettem. Nem vészes az alja, szerintem Nektek sem. Bazsó annak idején az AE86-ra külön gyártatott egy régi versenyautókat idéző mélyített, kivágott géptetőt, ahol a szél befut-hűt-és távozik is. Legalábbis ez volt a fizikai elképzelés. De nagyon vagány.
Bármi amit most kitisztítottam, kb egy zsepinek a felét sem koszolta össze. Amit leszedtem, az inkább a boritásról jött le.
DE. Mentem most 70km-t, eléggé vegyes üzemmódba
Már ott van változás, hogy kevésbé érzek szagokat, már már kellemes mindegyik végén. Ugyanúgy pöccre, nulla reakcióidővel indul, mint amikor a ,, nem bele való " kábel és gyertya volt benne. Ez abszolút meglepett. 1000x leírtam, hogy nekem ez hobbi, mosolycsalogató analóg autó, így kb 1 hónapja áll benne 60lityó benya. Face-en nagyon komoly adok-kapok megy a 100-as, sima között. 2006 óta van jogsim, autóm, sajátba, és amíg lehetett cégesbe sem tankoltam soha alap változatot. Sóval a leállás óta 30km ment ki belőle, meg a mostani 70. A mutató meg sem rezzent. Bár ezzel is akadnak előítéleteim, de próbálok hinni neki. Ezt azért írtam le, mert az autó még mindig hibakódmentes ( gyakorlatilag ugye 2-3 napja csináltam meg ) és félve dugdorásztam most össze, de totális, Holdról is látható siker. Most fogom figyelni a fogyasztást, hogy a pucovának, törlésnek milyen éllettani, mechanikai hatásai lesznek. Dinamikában sem +, sem - hatást nem tapasztaltam, talán icipicit csendesebb.
Komolyan mondom, ha nem tették volna tönkre a Carina-k 90%-át ( szerintem nem túlzok) , akkor ez a divatos, válságautó kifejezés 1az1be rá illik. Amikor 60-70-nel mentem volna, olyan volt, mintha minden ,, szupiszuper és ingyen lenne." Zseniális ez a 90-es évek. Hát még a 80as
Agymenéseim:Elkezdtem az olajlecsapató project-et. Bizonyos szempontól művésznek tartom magam, de ehhez a kézügyességem kevés. Minden TISZTELETEM Kalapos-é! Az elkezdődött azt jelenti, hogy begugliztam és találtam is. Nem drága, jól néz ki, ami a fő szempont
, de baráti körbe ( senkinek nincs Toyota-ja, nem tudják mi az a Carina, 1x mutattam képet a popójáról és azt mondták Saab93, ami nagy szó
) és ott volt próbálkozás, de vagy CO mérgezés, vagy dadogás és hasonló csupacsupa szép dolog történt. Pedig $$$ akad bőven, nem ők mókolták be, de ott nem vállt be. Ellenbe azt láttam a talin, hogy mitől védené meg a motort. Kérdés, hogy ez km függő, vagy már a kezdetektől alkalmazható? Tehát ugyanúgy hatékony 100ezer km alatt, mint bőven felette? Semmit nem ,,vesz el" a motortól? Ugye engem a szegénykeverék miatt érdekel.
Most volt Historic kupa budapesti versenye, jövőre elkéne indulni. Elég vegyes a felhozatal. Kellene a Szamuráj vonal oda.
Valaki megvette a piros Carina-t, amit megnéztem. Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy látjuk-e itt, vagy ott. Ugyanígy láttam egy nagyon szép zöld lift-et az Élessaroknál, eléggé elhagyatva. Egyre jobban tetszik a zöld ezen árnyalata.
Van egy idősebb MESTER, aki csodát tud tenni jégkáros autókkal. Voltam már ott pár másik autóval, és nagyon szeretném az icipici apró benyomásokat, amikről fogalmam sincs hogy ott voltak, vagy non-stop rám nyitják az üres parkolóba
, vagy spontán osztódnak és egyre többen lesznek, hogy eltűnjenek. Igen ez 3év múlva Krisztusi kórba lép, kell a history neki, de azért mégis. Villanó autója?
AtyaÉg! Minimum olyat szeretnék.
Egyre többet látok injector hirdetéseket és kérdéseket. Elviekben a sárga a legjobb ugye? A Szent Grál. De mit tud a lill/lél, fekete stb. Azok is gyáriak csak nem olyan hatékonyak? Szabadon cserélhetőek?
Találtam egy antik Hella Pilot-ot. Eléggé idegesít, ha bármi szétvan az autóba, és bár nincs használva, de a rádió alatti kis rést nagyon elszeretném tüntetni valami hasznossal. Ha a gazdaság nem szól bele, a Deagostini Grievous sisakját tervezném oda
. Vagy kis Schumi mostani Miami feelinges Schuberth-jét. Na szóval találkoztatok már ilyennel? Videot erről nem találtam, elég alap modell, de ha van tapasztalat, az érdekelne. Gondolom idő, megtett táv és kb hőfok, de mekkora flash egy ilyen? Persze tuti nem passzentos.
Majdnem átmentem Alien királynőbe, amikor megláttam, hogy van itthon Corona/Caldina front-os ,,opsönös" autó. Mármint tudtam, hogy van, el van téve ereklyeként, de felrakva az Eu modellre........ Aaaaaaaaaaaaaaazt akaaaaaaaaaaajooooooooom! Már csak a telilámpás popó hiányozna.
Vizsga.
Naagggggyon el van ez toszva. Nem látom esélyét, hogyha igazak a számok, hogy mennyit kéne záros határidőn belül aktualizálni. Bár remélem szórják is férgesét is rendeses, minden rossz indulat nélkül Vagy mégsem?
Érzek némi mozaikutcai hangulatot majd a vége fele
Láttam képet, egy Swiftről, amit kidobtak, mert rozsdás volt a sárvédő-küszöb vége....
Vagy rossz a képaláírás, vagy a cikk, de ezt azért túlzásnak tartom. Futárautó , szóval lehet más gond is volt. Mindenesetre minden Dacia-t szigorított KPM-re!!!!!
Elnézést ha van itt olyan, aki k&h, otp, rafi és egyéb bankilízingkölcsönbabákat potyizott/potyiztatott, hogy beülhessen egy ilyenbe de számomra ezek lettek az új közellenségek. Pályán nézzétek meg, kik tolnak le!!!?
Nem a BMW lesz a győztes. Bár az octavia még versenybe lehet.
Következő talikór szívesen folytatom ennek a társadalompolitikai elemzését, hatását, de nem szeretném, hogy itt is kizárjanak
Elég volt ott. Pedig tök pc voltam... Minden esetre azért vigyázzunk a hybrid autókkal, ez is new wave, hogy milyen pusztítást okoz a legócskább változat is, egy Isten által fosszilisnek teremtettel szemben.
Csodálatos fokozatosan melegedő nyarat Mindenkinek!