Nekem a toyotánál valami 8e Ft körüli árért tisztították ki.
Rákapcsolnak egy gyári tisztító programot menet közben. Ezt szerintem nem pótolja egy sima autópályás menet.
Azzal pontosan tisztában vagyok, hogy a teli DPNR-t milyen módokon lehet/van értelme tisztítani, rengeteg infó elhangzott már ezzel kapcsolatban a fórumon. Talán Spet kolléga, aki ennek több soron, nagyon mélyen utánament és mérés szinten ellenörzött vissza egy rakás folyamatot.
Én az alábbi gondolatmenetet nem értettem kristály tisztán, de tudom, hogy nálam a hiba.
"Ha olajat nyom be ugy müködik akkor megtaláltad a hibát.
Vagy tisztítás,vagy autópálya."
Megpróbálom még egyszer, aztán majd javítsatok nyugodtan! Komolyan! Tényleg érdekel!
1. olaj = gázolaj ? Azért még az előtte elhangzottak alapján sem egyértelmű asszociáció.
2. A "Ha" mit csinál, "akkor" ok, okozati reláció további részét sem tudom kibogozni.
Az eleje talán ez akart lenni: " Ha úgy működik a rendszer, hogy a regeneráláshoz plusz gázolajat fecskendez a DPNR-be, akkor..."
De itt aztán jön a csavar: "megtaláltad a hibát."
Tehát, ha a Toyota így regenerál, akkor megvan a hiba. Az egy hiba, hogy egy autó plusz üzemanyag befecskendezésével regenerál? Ha nem így tenné (legjobb tudomásom szerint ilyen nincs, mindegyik plusz üa. felhasználásával regenerál, a kérdés csak a befecskendezés helye), akkor még sajnos keresni kellene a hibát?
Na már most, ha ez egy hiba, hogy regenerál, akkor az a megoldás, hogy "tisztítás, vagy autópálya"? Autópályán mi? Meddig? Milyen üzemben? Mit mit tisztítsanak?
Ezekre a dolgokra értettem a kifejtést. Egyszerűen csak a pontos gondolatmenet érdekelt volna, mert számomra (ismét csak jelzem, hogy tuti én vagyok a fakerekes!) sajnos abból a két mondatból nem derült ki.
Üdv:
BF