Köszönöm a segítséget. Beszélek pár elektronikai műszerésszel, hogy lehetne megoldani ezt az SCV szelep vezérlést a tisztításkor.(a PWM vezérlésről egyből a számítógépem ventillátor vezérlése jutott eszembe at is PWM) Ha pár ezer forintba kerül lehet befektetek egybe. Én úgy gondolkodom, ha ennyibe kerülne, megoldaná a problémámat, esetleg kölcsön is lehetne adni másnak is akkor már megérte! Ultrahangos mosót is néztem kb 15.000Ft.
Addig gyűjtöm tőletek az információt
bepi81- től kérdezném az injektorok tisztításának folyamatát (esetleg azt is vezérelték-e a mosás közben)
mipo - az én autóm is ezt a hibát dobja ki ha nagyon tolom neki! Úgy tudom az autómban nincs részecskeszűrő! Se kettős tömegű, remélem .
keeper83 - a vízmelegítő gyertyák sima izzítógyertyák vagy mik? Nem találok róluk semmit a rajzon kívül.( vennék bele 4 újat izzítani, 3 használtat meg átrakni vizet melegíteni.)
Mindenki: találtam egy
https://www.youtube.com/watch?v=YNwz_dbc4Ww&list=PLXyXA4_iSbGhLWactjwEogQl2rmjBRgh7&index=4 is amit a videón a srác a legvégén fog. Ebbe ahogy kivettem a videóból valamilyen szűrő van.Azt mondja a turbónyomást is ezen keresztül figyeli. Ki is pucolja a kimeneti vékony csövet. ha az eldugulhat akkor ez is. Lehet ilyet venni cserélni, tisztítani. Úgy rémlik több helyen is van ilyen a D-4D motoron a vacuumrendszerben.
Köszönöm mindenkinek a segítséget
Zsotti