Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385438 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3585 Dátum: 2016.10.10 12:07:22 »
Üdv mindenkinek!

Mizsu felhasználót hogyan lehet elérni? Köszönöm, Gergő
Írsz neki PÜ-t, arról kap értesítést (mélt) és reménykedsz, hogy reagál.

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3586 Dátum: 2016.10.10 12:19:00 »
Köszi, elméletileg elment az üzenet!

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3587 Dátum: 2016.10.10 20:40:01 »
Sziasztok! Egy 2,0 D4D motorjának az olajszűrőjéhez milyen átmérőjű "dugókulcs" kell? Alin nézegetem,egész tűrhető áron vannak.Előre is köszi a segítséget!!

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3588 Dátum: 2016.10.11 07:39:55 »
Sziasztok! Egy 2,0 D4D motorjának az olajszűrőjéhez milyen átmérőjű "dugókulcs" kell? Alin nézegetem,egész tűrhető áron vannak.Előre is köszi a segítséget!!

Nem tudom, hogy pontosan mi a méret, de szerintem inkább vegyél egy ilyet és biztos lehetsz benne, hogy működni fog. Plusz később is használhatod, nem csak erre a méretre lesz jó.
Én ilyet vettem és jól működik a saját D-4D-men.

Üdv:
BF

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3589 Dátum: 2016.10.11 08:23:12 »
Nem tudom, hogy pontosan mi a méret, de szerintem inkább vegyél egy ilyet és biztos lehetsz benne, hogy működni fog. Plusz később is használhatod, nem csak erre a méretre lesz jó.
Én ilyet vettem és jól működik a saját D-4D-men.

Üdv:
BF
Köszi! Nekem szerintem ez nem jó,mert a kocsi alján egy külön nagyméretű kupak van,melynek egy 6 lapú megfogatási lehetősége van.Tehát a szerszám nem magát az olajszűrőt fogja,hanem ezt a külső kupakot.

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3590 Dátum: 2016.10.11 13:49:39 »
Köszi! Nekem szerintem ez nem jó,mert a kocsi alján egy külön nagyméretű kupak van,melynek egy 6 lapú megfogatási lehetősége van.Tehát a szerszám nem magát az olajszűrőt fogja,hanem ezt a külső kupakot.

Néztem videókat, ok, most már tiszta, hogy neked milyen lehet és abban nem tudok segíteni.
Eddig csak annyit tudtam, hogy a későbbi verzióknál előre-alulra tették az olajszűrőt, hogy jobban hozzáférhető legyen, mint a T22-nél, de azt nem gondoltam, hogy szűrőbetétesre cserélték a régi megoldást.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3591 Dátum: 2016.10.11 19:01:02 »
Az önbeállónak csak egyetlen baja van, a mechanika miatt magas, és főként vízszintes szűrő elhelyeznél nem elég hozzá a hely. A különféle alakú szűrőket jól kezeli, némelyiknél csak a szürő alakos részére kell rátenni a csápokat.
A tányéros szűrőleszedők könnyebben és gyorsabban használhatók.

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3592 Dátum: 2016.10.11 20:29:12 »
Az önbeállónak csak egyetlen baja van, a mechanika miatt magas, és főként vízszintes szűrő elhelyeznél nem elég hozzá a hely. A különféle alakú szűrőket jól kezeli, némelyiknél csak a szürő alakos részére kell rátenni a csápokat.
A tányéros szűrőleszedők könnyebben és gyorsabban használhatók.

Esetleg méretet is tudsz mondani!  Ha minden igaz 65 mm-es,és az alin 2-3 euro.Nekem bőven elég lenne az évenkénti olajcseréhez,de kellene hogy valaki megerősítse a méretet!!

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3593 Dátum: 2016.10.11 20:45:24 »
Én lemértem a szűrőmet, és az alapján vettem tányérost (is).
A dizelekhez nagyobb tányér kell mint a benzinesekhez.

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3594 Dátum: 2016.10.11 21:51:55 »
Én lemértem a szűrőmet, és az alapján vettem tányérost (is).
A dizelekhez nagyobb tányér kell mint a benzinesekhez.

Köszi! Azt hittem megúszom az alámászást! :) :)

kksnor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 39
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3595 Dátum: 2016.10.12 17:22:30 »
Sziasztok,
Tudtok ajánlani Budapesten vagy közelében szerelőt avensis d4d 2.0 2003...befecskendezés probléma talán, de még nem volt kiolvasva.

Lotisz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Füstöl, füstöl és nagyon füstöl
« Válasz #3596 Dátum: 2016.10.25 14:24:33 »
 :helpsmilie: :helpsmilie: :helpsmilie:
Kedves fórum tagok,
a segítségeteket szeretném kérni.
Az autóm egy Toyota Avensis sedan 2005-gyártású 2.2l D-4D D-Cat 177le.
A problémám a következő:
Használtan vettem és némi idő eltelte után elkezdet füstölni egyre jobban. Azt hittem, hogy részecskeszűrő problémája van így vittem tisztításra ahol EGR-t és részecskeszűrőt is tisztíttattam de egyik sem volt elkoszolódva vagy eltömődve de kiderült, hogy nem eredeti benne a részecskeszűrő  :hmmmm: és mondták, hogy valószínű ezért füstöl. Mondtam Ok, szereztem nagy nehezen Angliából az eladója szerint erre szakosodott gyárból egy után gyártott de minden paraméternek megfelelő vadi zsír részecskeszűrőt. Berakták és úgy 100km után újra elkezdett füstölögni, először kevésbé aztán egyre jobban. Ezek után bementem egy Toyota szakszervizbe és kértem őket, hogy csináljanak valamit. Ott vizsgálat közben kiderült, hogy valaki az 5-ik injektor üzemanyag csövét ledugózta nem tudni, hogy miért. Ezt a szakszervizben visszakötötték, mondták menjek vele autópályán kicsit, hogy elkezdjen regenerálni a rendszer. Ez megtörtént, a rendszer tud regenerálni DE a FÜSTÖLÉS NEM SZŰNT MEG, SŐT ERŐSÖDÖTT KICSIT.
Hidegen nem füstöl kicsit sem, csak mikor kezd bemelegedni a víz hőmérséklet úgy 60-70C-fokon. A füst szürkés kék színű, szerintem a diesel üzemanyag az amit az 5-ik injektor próbál bejuttatni a részecskeszűrőhöz csak az a probléma, hogy ezt állandóan csinálja és nem akar vele leállni.
Nagyon szépen kérek minden hozzá értő embert, hogy segítsen mert már az idegöszzeroppanás szélén vagyok miatta. :helpsmilie:

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:Füstöl, füstöl és nagyon füstöl
« Válasz #3597 Dátum: 2016.10.25 18:20:07 »
:helpsmilie: :helpsmilie: :helpsmilie:
Kedves fórum tagok,
a segítségeteket szeretném kérni.
Az autóm egy Toyota Avensis sedan 2005-gyártású 2.2l D-4D D-Cat 177le.
A problémám a következő:
Használtan vettem és némi idő eltelte után elkezdet füstölni egyre jobban. Azt hittem, hogy részecskeszűrő problémája van így vittem tisztításra ahol EGR-t és részecskeszűrőt is tisztíttattam de egyik sem volt elkoszolódva vagy eltömődve de kiderült, hogy nem eredeti benne a részecskeszűrő  :hmmmm: és mondták, hogy valószínű ezért füstöl. Mondtam Ok, szereztem nagy nehezen Angliából az eladója szerint erre szakosodott gyárból egy után gyártott de minden paraméternek megfelelő vadi zsír részecskeszűrőt. Berakták és úgy 100km után újra elkezdett füstölögni, először kevésbé aztán egyre jobban. Ezek után bementem egy Toyota szakszervizbe és kértem őket, hogy csináljanak valamit. Ott vizsgálat közben kiderült, hogy valaki az 5-ik injektor üzemanyag csövét ledugózta nem tudni, hogy miért. Ezt a szakszervizben visszakötötték, mondták menjek vele autópályán kicsit, hogy elkezdjen regenerálni a rendszer. Ez megtörtént, a rendszer tud regenerálni DE a FÜSTÖLÉS NEM SZŰNT MEG, SŐT ERŐSÖDÖTT KICSIT.
Hidegen nem füstöl kicsit sem, csak mikor kezd bemelegedni a víz hőmérséklet úgy 60-70C-fokon. A füst szürkés kék színű, szerintem a diesel üzemanyag az amit az 5-ik injektor próbál bejuttatni a részecskeszűrőhöz csak az a probléma, hogy ezt állandóan csinálja és nem akar vele leállni.
Nagyon szépen kérek minden hozzá értő embert, hogy segítsen mert már az idegöszzeroppanás szélén vagyok miatta. :helpsmilie:

Azt irtad amikor le volt dugozva akkor is füstölt tehát az nem nagy valószinűség hogy amiatt csinálja.
esetleg valamelyik porlasztó?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3598 Dátum: 2016.10.25 19:30:03 »
Kék füst,a motorolaj égéstérbejutásátol szokott  lenni, (legalább is a benzineseknék) :hmmmm:

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3599 Dátum: 2016.10.25 21:19:19 »
Kék füst,a motorolaj égéstérbejutásátol szokott  lenni, (legalább is a benzineseknék) :hmmmm:

a dieselnél is,de porlasztó ha bepisil akkor kékes fehéres füst van.
sőt az ifák amig hideg vagy kamionok hidegen mindegyik kéket füstöl a tökéletlen égés miatt.