Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1384749 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3555 Dátum: 2016.09.27 09:22:29 »
Szerintem van ezekben már kiegészítő elektromos fűtés is.Van ott valahol egy fűtőszál,ami miatt előbb van meleg az utastérben.

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3556 Dátum: 2016.09.28 13:29:58 »
Sziasztok!
Az autóm 2005-ös 2.2 D-Cat milyen motorolaj való bele? C2 vagy C3, Eneos-t vagy castrolt vennék, természetesen 5w30-at! Előr is köszönömaz infót! Gergő

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3557 Dátum: 2016.10.02 13:52:27 »
Majd a koromszűrőre figyelj  meg a jó minőségű olajra és üzemanyagra! Érdemes lecserélni az olajat 8000-10000Km körül híd el meghálálja a vezérlés is! :) Az enyémbe már nincs PDF szűrő mert csak hibát okozna ki lett írva a számítógépből meg ki lett véve így sokkal kevesebbet fogyaszt az autó és vizsgán abszolút nincs jelentősége !
DPNR inkább, de ugye nem gondolod, hogy csak dísznek volt benne és most is teljesíti az Euro4-et?
'08 RX400h
'09 Prius 3

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3558 Dátum: 2016.10.02 16:05:20 »
A PDF komputerből kiírtása nincs hatással az Euro4 re. Aki nem akar az nem használ ilyen dokumentumot. [rohog]

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3559 Dátum: 2016.10.02 17:28:19 »
Sziasztok! Következö a problémám, 2000-es fordulat felett olyan a hanja az autónak (csörgö) mint anno a trabantnak! Illetve mondjuk 4-be 100-as tempónál (direkt) rángat. Ötlet valakinek? Az egr szelepet most takarítottam kb. 1 órája! Köszönöm az infókat! Gergő

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3560 Dátum: 2016.10.02 19:43:50 »
A PDF komputerből kiírtása nincs hatással az Euro4 re. Aki nem akar az nem használ ilyen dokumentumot. [rohog]
Vesszen az Adobe! :lol:
'08 RX400h
'09 Prius 3

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3561 Dátum: 2016.10.03 07:55:50 »
T25 2.0 D4D 1CD-FTV Avensis-ben mennyire kell szétborítani mindent a motortérben vezérlés cseréhez?
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3562 Dátum: 2016.10.03 09:09:38 »
T25 2.0 D4D 1CD-FTV Avensis-ben mennyire kell szétborítani mindent a motortérben vezérlés cseréhez?

Az egész motortérben nem kell szétborítani mindent, de a motor (szemből nézve) bal oldalát kompletten le kell bontani. Nem kis meló!
Itt egy szemléletes képösszeállítás egy T22-ben elvégzett hasonló műveletről. A T25 sem fog sokban különbözni, csak egy-két perifériát kell másképp kezelni, a lényeg ugyanaz.




Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3563 Dátum: 2016.10.03 10:14:20 »
Az egész motortérben nem kell szétborítani mindent, de a motor (szemből nézve) bal oldalát kompletten le kell bontani. Nem kis meló!
Itt egy szemléletes képösszeállítás egy T22-ben elvégzett hasonló műveletről. A T25 sem fog sokban különbözni, csak egy-két perifériát kell másképp kezelni, a lényeg ugyanaz.

Köszi szépen! Megnézem majd. Jah hát azt már nézegettük,hogy ott mindent el kell bontani, remélem pl az ABS tömböt nem kell kicsit arrébb rakni :D
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Skylineworld

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3564 Dátum: 2016.10.03 15:45:57 »
DPNR inkább, de ugye nem gondolod, hogy csak dísznek volt benne és most is teljesíti az Euro4-et?


Pedig híd el! A katalizátor bent maradt! Hát a szűrő tisztítási folyamata az Euro4 es?  Nem hinném !  Amúgy ha használódik a motor és kicsit csipegetné az olajat vagy valami oknál fogva a motor tőbelet füstölést produkál vagy nem jó minőségű az otthoni gázolaj akkor eldobhatod a félmillás szűrődet és csak szerviz funkcióba tudod használni az autót! És hiába cseréled a szűrődet vagy pucoltatod ki fél év és megint tele letiltott turbó és szerviz üzemmód! De nem kell elhinni meg kell tapasztalni ! És utána te is mást mondanál! Ezek a témák nem egyediek ez az őszes modern DPF szűrős autóknál így megy csak idő kérdése !Hozzá tenném mindegyik márkára igaz legyen az német autó japán vagy más mindegyik ezzel küszködik! És akkor még az EGR szelepet nem is említettem ami a rossz üzemanyag vagy többlet füstölés áldozata lesz és az is csak eltömődik ha szerencséd van ha nem beragad csere  akkor is kellemetlen szitu ugyan is addig nem mész semerre se vagy ép megállsz az autópálya kelős közepén ha hiba van !




« Utoljára szerkesztve: 2016.10.03 15:48:16 írta Skylineworld »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3565 Dátum: 2016.10.03 17:47:37 »
Pedig híd el!
Szerintem arra próbált utalni a topictárs, hogy a DPF célja az, hogy mi többiek kevésbé purcanjunk ki (szervezet által szűrhetetlen méretű koromszemcsék megvannak?). Ha kiszereled, nem feltétlen kell rá ennyire büszkének lenni.

MolTom

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3566 Dátum: 2016.10.03 18:43:31 »

Pedig híd el! A katalizátor bent maradt! Hát a szűrő tisztítási folyamata az Euro4 es?  Nem hinném !  Amúgy ha használódik a motor és kicsit csipegetné az olajat vagy valami oknál fogva a motor tőbelet füstölést produkál vagy nem jó minőségű az otthoni gázolaj akkor eldobhatod a félmillás szűrődet és csak szerviz funkcióba tudod használni az autót! És hiába cseréled a szűrődet vagy pucoltatod ki fél év és megint tele letiltott turbó és szerviz üzemmód! De nem kell elhinni meg kell tapasztalni ! És utána te is mást mondanál! Ezek a témák nem egyediek ez az őszes modern DPF szűrős autóknál így megy csak idő kérdése !Hozzá tenném mindegyik márkára igaz legyen az német autó japán vagy más mindegyik ezzel küszködik! És akkor még az EGR szelepet nem is említettem ami a rossz üzemanyag vagy többlet füstölés áldozata lesz és az is csak eltömődik ha szerencséd van ha nem beragad csere  akkor is kellemetlen szitu ugyan is addig nem mész semerre se vagy ép megállsz az autópálya kelős közepén ha hiba van !






Én is hozzájuk vittem a Lexusomat (IS220D). A motor 1400-1700-as tartományban remegett enyhe terhelés mellett. Addig finomították, amíg ez 90%-ban megszűnt, 3 hónap alatt 3* írták a programot (benne van a prémium csomagjukban, ha 5* viszed vissza, akkor sem problémáznak). Kedvesek-rendesek-gyorsak. Csak ajánlani tudom őket.

A Másik:
A részecske szűrő kiiktatása szerintem az egyik legnagyobb bűn, amit el lehet követni napjainkban. Amikor egy nagyon közeli hozzátartozódról derül ki különösebb előjel nélkül, hogy rákos megbetegedésben szenved belvárosi irodai alkalmazottként (rákkeltő vegyi anyaggal életében nem dolgozott), akkor kicsit átértékeled ezeket a dolgokat.
Nem vagyok tuning ellenes, sőt kifejezetten szeretem a jól megcsinált módosított erőforrásokat egy finoman hangolt chippel, DE sajnos nem ez a jellemző:
Amikor látok 1-2 barmot dízel agyontuningolt csodákat tiporva utcát beterítő fekete felhőbe burkolózva, akkor  :cry: :censored: ! És csak annyit kívánok, hogy vagy Ő, vagy az ő rokona is haljon meg daganatos betegségben, ha lehet (nagyon) hosszú szenvedések közepette.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.03 18:49:04 írta MolTom »

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3567 Dátum: 2016.10.03 19:18:04 »

Pedig híd el! A katalizátor bent maradt! Hát a szűrő tisztítási folyamata az Euro4 es?  Nem hinném !  Amúgy ha használódik a motor és kicsit csipegetné az olajat vagy valami oknál fogva a motor tőbelet füstölést produkál vagy nem jó minőségű az otthoni gázolaj akkor eldobhatod a félmillás szűrődet és csak szerviz funkcióba tudod használni az autót! És hiába cseréled a szűrődet vagy pucoltatod ki fél év és megint tele letiltott turbó és szerviz üzemmód! De nem kell elhinni meg kell tapasztalni ! És utána te is mást mondanál! Ezek a témák nem egyediek ez az őszes modern DPF szűrős autóknál így megy csak idő kérdése !Hozzá tenném mindegyik márkára igaz legyen az német autó japán vagy más mindegyik ezzel küszködik! És akkor még az EGR szelepet nem is említettem ami a rossz üzemanyag vagy többlet füstölés áldozata lesz és az is csak eltömődik ha szerencséd van ha nem beragad csere  akkor is kellemetlen szitu ugyan is addig nem mész semerre se vagy ép megállsz az autópálya kelős közepén ha hiba van !





:-D
Most nagyon melléfogtál! Volt ilyen autóm és még mindig a családban van. Sőt az is lehet, hogy sokkal többet mentem vele, mint te. Soha nem volt gond a DPNR-el, az EGR-t magam takarítottam rendszeresen. Szóval, lehet, hogy valamennyire tudom miről beszélek.
És örülök, hogy nem vagyok egyedül azzal, hogy mennyire rühellem azokat a dízeleseket, akik láthatóan koromokádó autókkal szennyezik a mögöttük jövőket. Legtöbbször ez "tuning" eredménye, az autó "mennyen"(helyesen: menjen) mint állat, mindegy milyen áron.
Nem tudom, hogy feltűnt-e, hogy mennyi ilyen "okosított" dízel futkos az utakon. Nekem igen.
'08 RX400h
'09 Prius 3

Skylineworld

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3568 Dátum: 2016.10.03 20:26:00 »
:-D
Most nagyon melléfogtál! Volt ilyen autóm és még mindig a családban van. Sőt az is lehet, hogy sokkal többet mentem vele, mint te. Soha nem volt gond a DPNR-el, az EGR-t magam takarítottam rendszeresen. Szóval, lehet, hogy valamennyire tudom miről beszélek.
És örülök, hogy nem vagyok egyedül azzal, hogy mennyire rühellem azokat a dízeleseket, akik láthatóan koromokádó autókkal szennyezik a mögöttük jövőket. Legtöbbször ez "tuning" eredménye, az autó "mennyen"(helyesen: menjen) mint állat, mindegy milyen áron.
Nem tudom, hogy feltűnt-e, hogy mennyi ilyen "okosított" dízel futkos az utakon. Nekem igen.


Én is magam takarítom a rendszert és nem fűstől az autóm ezután az eljárás után sem! Engem az zavart hogy folyamatosan tisztított a rendszer és eltűnt a hátúja! Nem fogtam mellé mivel a tiéd csak egy a sok közül! De idő kérdése! Nekem még a kettős tömegű lendkerékkel sem volt bajom az EGR szelep meg brutálisan nézet ki de megoldottam! Így ezzel az  "okosított" rendszerrel  5.5-6.3  Liter kőrül fogyaszt 100-on de előtte 7.2-7.8 között volt  a tisztításra felhasznált + üzemanyaggal együtt ! Így azért jobb sokkalta nem azt mondom hogy minden esetben ez a megoldás de ha azt nézem menyivel kevesebb üzemanyagot kell ahhoz elégetni hogy még a szűrön is áttolja a füstgázokat meg a tisztításhoz felhasznált üzemanyag többletet is hozzászámolom ugyan ott vagyok vagy előbbre mivel + erőt is kapok mellé! Volt úgy hogy lépésbe haladva 100Km-ert tettem meg úgy 70Km sebesség környékén és lement 4.7re a fogyasztás de persze akkor nagyon ráértem de ezek az előnyök hátrányát nem tapasztaltam!

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3569 Dátum: 2016.10.04 07:49:33 »
Azzal fogtál mellé, hogy bemagyarázd nekem, hogy a DPNR teljesen felesleges és most minden szebb és jobb nélküle. Ennyi.
Azt inkább elhiszem, hogy nem volt "kedved" egy ilyen drága alkatrészt kicseréltetni és az olcsóbb, okosabb megoldást választottad. A (többlet)kormot meg inkább a mögötted jövők szívják be úgyis.
'08 RX400h
'09 Prius 3