Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385114 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1710 Dátum: 2012.06.29 15:23:53 »
van valakinek hosszútávú tapasztalata single mass-ra alakított gyárilag kettöstömegü lendkerekes 1CD-FTV motoros D4D Toyoval?
TM szerint beépíthető a nem kettős tömegű "taxis" 13405-27010 gyariszamu lendkerék. Previakat, Ave Versokat, corollakat  szereltek vele....

T kereskedés és egyéb fórumok alapján szétver(het)i a váltót, főtengelytörést okozhat, amik drágábban javíthatóak mint ha eleve kettőstömegűre cseréltem volna!

Please advise!


'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1711 Dátum: 2012.06.29 16:18:00 »
üdv!
Azt tudni kell, hogy nem véletlenül találták ki a kettőstömegű lendkereket.
Ha fixre cseréled, az valahol visszaüt és akkor később fizeted meg az árát (vagy annak többszörösét)!

klacka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1712 Dátum: 2012.07.01 21:41:33 »
Hali.remélem tud valaki segíteni szükségem lenne motortér burkolóra,és karter védő müanyagok Avensis 2.2 D-Cat-be. ami a motorra pattanrá az meg van csak körbe kéne nekem a többi búrkolat.a környéken minden bontóba jártunk semmit nem találtam...meg köszönném ha valki tudna segíteni.

klacka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1713 Dátum: 2012.07.03 21:56:51 »
a múltkor írtam h. nem indúl a gépezet.annyit haladtunk előreh. indúl hideg indítóval..:Sdúrva dolog de  ez van.ha az autót lle állítom este reggel bele ülök nem indúl  csak teker,kis hideg indító vagy féktisztító és be indúl.ez miért van.valami hőmérséklet jeladó lehet baj...?vagy elmegy a nyomás az üzem anyag rendszerből..de akkor az alacsony vagy a magas nyomású rendszerből..?vagy egyéb ötlet..?

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1714 Dátum: 2012.07.03 22:02:29 »
Izzítás is tud meglepit okozni, ha meleg van, ha nincs...
Én a gyertyákat is kimérném...

Ha nincs kigyulladva a  check engine, nem hinném, hogy jeladó baj lenne...de rá kell rakni műszerre...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

klacka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1715 Dátum: 2012.07.04 13:41:55 »
én úgy tudom,hallottam h. 5 fok alatt nem izzitanak az új dieselek...lehet téves infó...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1716 Dátum: 2012.07.04 15:09:18 »
üdv!

5 fok alatt?  :?: Inkább felette nem?
Amúgy a B4-es TDI Passat is ilyen, 1994-ből...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1717 Dátum: 2012.07.04 15:40:14 »
üdv!

5 fok alatt?  :?: Inkább felette nem?
Amúgy a B4-es TDI Passat is ilyen, 1994-ből...
Nekünk 5 éven keresztül egy B4-es Passatunk volt TDI 90LE. Fogcsikorgató hidegben fűtetlen garázsban izzított max 2 mp-ig, egyébiránt fél mp volt kb az izzítási idő. Mindig.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1718 Dátum: 2012.07.04 15:45:41 »
Az a kocsi egyedül a nyomatéka, meg a fogyasztása miatt kellene!
Nincsen vele bajom, azok is jó autók még (B4-ig!), ha odafigyelnek rá!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1719 Dátum: 2012.07.04 16:02:18 »
Az a kocsi egyedül a nyomatéka, meg a fogyasztása miatt kellene!
Nincsen vele bajom, azok is jó autók még (B4-ig!), ha odafigyelnek rá!
Ez így van. Nekünk a kombi volt, ha ma is gyártanák, ezzel a 90LE-s motorral azonnal vennék egyet. Kiváló családi autó, már elegendő felszereltséggel és a TDI motor nekem spec. nem volt olyan zajos, soha nem fájt benne a fejem hosszú úton, ellenben keresztfaterom 1,7TD Vectra B-jében...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

klacka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1720 Dátum: 2012.07.04 16:34:25 »
bocsi 5 fok alatt....sima próbalámpával ránéztem az izzitásra kb 1 mp világit a műszerfalon az izzitás lámpa,és ugyan annyi ideig világikt a próba lámpa is mind a 4 izzító gyertyán....gondolom azon a részen akkor nincs probléma..:Ssenki nem tud semit h. mi lehet.nagyábol 8 óra eltete után nem indúl az autó.csak hideg indítóval.utána ha egyből le állítom és indítom akkor pöcc röff indúl... :no:már belefáradok lassan..:S

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1721 Dátum: 2012.07.05 00:19:12 »
Izzítógyertyát nem így kell mérni...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1722 Dátum: 2012.07.05 10:36:35 »
Izzítógyertyát nem így kell mérni...

Le kell kötni a hidat. És egyesével kimérni a gyertyákat. Attól, hogy van áram a csatlakozónál, attól még a gyertya lehet üzemképtelen.
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

klacka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1723 Dátum: 2012.07.05 22:16:52 »
úgy mértem ki hídat le vettem és külön külön....

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1724 Dátum: 2012.07.06 17:26:23 »
úgy mértem ki hídat le vettem és külön külön....

Ezzel amúgy csak azt mérted, hogy jön-e rá áram. De hiába jön ha rossz a gyertya. Azt úgy kell mérni, hogy leveszed a hidat, és egyenként megméred a gyertya pólusa és akksi negatív között az ellenállást. A jóknak lesz ellenállása, a rossz szakadt.
Xanyi