Avensisen?
Konkrétan a nagykönyv szerint ki kell venni a motort, mert az a hatalmas bödön amúgy szerintük nem fér ki. Mi már kifejlesztettünk egy technikát, amivel a motor kiszedése nélkül is megoldható, de így is jelentős bontással jár. A fölső cullangok és a 3 db merevítő levételén kívül le kell venni a komplett bölcsőt futóművestül, és 2 db motortartó bakot. Így gyakorlatilag helyén marad a motor és a két szélső bakon tud annyit billegni, hogy cipőskanállal pont kifér.
Viszont felesleges kérdés volt, hiszen úgyis márkaszervízre kell bízni. Egyrészről kell hozzá csáposemelő (aknán esélytelen), ami tudom hogy van a sarki szervízbe is, viszont csere után nullázni kell a computerbe egy értéket...
Köszi szépen Xanyi a választ.
Igen, az avem lenne de még nem 100%. Holnap este derül ki, most épp a szervízben csicsikál a holnap reggeli fagyos teszthez
Hát nem egyszerű a leszerelése tényleg, de azért megjegyzem amit írtál, hátha
Néztem DPF tisztító céget 26e forintért tisztítják garanciával ha viszem. Ha ők szerelik le, akkor az még 26 forint.
Elgondolkodtató, viszont írtad azt az értéket, hogy nullázni kell. Hmm, azt nem tudom meg csinálják-e. Gondolom ahol méri és tárolja a telítettségi értéket, hogy az új szűrővel ne kezdje a folyamatot újra.
Ha nem így van, akkor írd meg légyszi, mert érdekel.
Köszi köszi köszi
Apaszive:
a vége az lesz