Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1384053 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

01010011

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1125 Dátum: 2011.02.04 12:07:34 »
És a Liqui Moly LEICHTLAUF SPECIAL SAE 5W-30 -t hol szerzed be?

ITT veszek minden olajfélét.

boborjan

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1126 Dátum: 2011.02.04 12:13:17 »
És a Liqui Moly LEICHTLAUF SPECIAL SAE 5W-30 -t hol szerzed be?

ITT veszek minden olajfélét.

OK, köszi
Avensis 2.2 D-4D D-Cat Autom. 150LE 2010

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10699
D-4D & D-CAT
« Válasz #1127 Dátum: 2011.02.04 12:26:38 »
Hol vetted a lámpatesteket, mert itt Tatabányán (meg Szombathelyen is, ahonnan származik a kocsi), ahol épp most szűnt meg a Toyota szalon-szervíz, 120.000,- Ft / db -t mondtak?

Toyota márkakereskedésben, de volt az egész cserére 40% méltányossági kedvezmény a TMH részéről. Így is húzós volt a végösszeg, de kedvezmény nélkül 350e Ft körül lett volna.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

daradi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1128 Dátum: 2011.02.04 13:28:53 »

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1129 Dátum: 2011.02.04 13:30:02 »
Sztem meg itt, de mindegy. ;)
         

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1130 Dátum: 2011.02.04 13:35:37 »
És a Liqui Moly LEICHTLAUF SPECIAL SAE 5W-30 -t hol szerzed be?

ITT veszek minden olajfélét.

OK, köszi
LM itt is jo aron van.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

boborjan

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1131 Dátum: 2011.02.04 13:38:17 »
Sztem meg itt, de mindegy. ;)

Igen ez tényleg olcsóbb

Nekem legutóbb 6l kellett szűrőcserével, nektek mennyi?
Avensis 2.2 D-4D D-Cat Autom. 150LE 2010

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1132 Dátum: 2011.02.04 13:55:03 »
Nos olaj téma (megkérdeztem egy szakit):

A Toyota dízelekbe ACEA B1/B5 szabványú olaj kell, ha már DPF-es is, akkor pedig C2-őt kell hogy tudjon az olaj (C1, C3, C4 nem jó!).
Olyan olajak viszont vannak, amik egyszerre teljesítenek C2/ C3 ACEA előírást. Például Q8 Formula Elite C2 5W30 is jó a DPF-es D4D dízelekbe. Persze, a választék elég széles.
         

boborjan

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1133 Dátum: 2011.02.04 13:59:13 »
Nos olaj téma (megkérdeztem egy szakit):

A Toyota dízelekbe ACEA B1/B5 szabványú olaj kell, ha már DPF-es is, akkor pedig C2-őt kell hogy tudjon az olaj (C1, C3, C4 nem jó!).
Olyan olajak viszont vannak, amik egyszerre teljesítenek C2/ C3 ACEA előírást. Például Q8 Formula Elite C2 5W30 is jó a DPF-es D4D dízelekbe. Persze, a választék elég széles.

Super köszönöm...
Avensis 2.2 D-4D D-Cat Autom. 150LE 2010

01010011

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1134 Dátum: 2011.02.04 14:27:53 »
A Toyota dízelekbe ACEA B1/B5 szabványú olaj kell, ha már DPF-es is, akkor pedig C2-őt kell hogy tudjon az olaj (C1, C3, C4 nem jó!).
Olyan olajak viszont vannak, amik egyszerre teljesítenek C2/ C3 ACEA előírást. Például Q8 Formula Elite C2 5W30 is jó a DPF-es D4D dízelekbe. Persze, a választék elég széles.

Akkor a Mobil 1 ESP Formula 5W-30 jó vagy nem?...
...ha ezt tudja:
ACEA C2, C3
ACEA A3/B3, A3/B4
API SM/SL
API CF

01010011

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1135 Dátum: 2011.02.04 15:50:04 »
Nekem legutóbb 6l kellett szűrőcserével, nektek mennyi?

Egész pontosan 6,3 kell. (2.2 D-CAT)

daradi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1136 Dátum: 2011.02.04 15:59:29 »
A Toyota dízelekbe ACEA B1/B5 szabványú olaj kell, ha már DPF-es is, akkor pedig C2-őt kell hogy tudjon az olaj (C1, C3, C4 nem jó!).
Olyan olajak viszont vannak, amik egyszerre teljesítenek C2/ C3 ACEA előírást. Például Q8 Formula Elite C2 5W30 is jó a DPF-es D4D dízelekbe. Persze, a választék elég széles.

Akkor a Mobil 1 ESP Formula 5W-30 jó vagy nem?...
...ha ezt tudja:
ACEA C2, C3
ACEA A3/B3, A3/B4
API SM/SL

API CF



Az jó. Egyébként az angol oldalon el van írva, mert megfelel a B5 kritériumnak is. Sztem ez a legjobb.

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1137 Dátum: 2011.02.06 20:14:15 »
Itt http://www.toyota-tech.eu/MaintenanceSchedules/avensis/final.pdf ezt irja a 2AD-FHV motorhoz: Engine oil (ACEA: C2 preferred or B1

bár a C1-es olaj még alacsonyabb SAPS tartalmú => hosszabb élettartamú DPF
Én C1-el nyomatom! Imádja:))
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.06 20:28:13 írta kleingy »

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1138 Dátum: 2011.02.06 20:25:33 »


Abból látod, hogy nem látsz este :-) Felkapcsolod és nincs fényereje, csak pislákol. A refi fizikailag külön foncsor és izzó, avval nekem sincsen baj.

Mi az a PROTECT?

Nekem fogyasztásom egy 180km -es etapon, amiben van kb 10km város, a maradék 130-140km/h-s (GPS szerint, óra szerint +10km/h) autópálya 6,7-6,8 jön ki saját számolással (teletank->teletank) a fedélzeti 7,2-t mutat.

Nektek is ennyire csal az óra? óra szerinti 140km/h az valójában csak 130km/h

Üdv
[/quote]

Az  autód órája direkt van így kalibrálva, autópályán húzd be a tempomatot 110re, nullázd az átlag sebességmérődet,
kapott eredményt vesd össze a GPS által mért adattal. Meglátod stimmelni fog.
Tehát az autó pontosan tudja mennyivel megy, neked mutat többet.
Pontos okát nem tudom miért van így, de lehet jogi háttere van.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #1139 Dátum: 2011.02.06 20:28:40 »
Itt http://www.toyota-tech.eu/MaintenanceSchedules/avensis/final.pdf ezt irja a 2AD-FHV motorhoz: Engine oil (ACEA: C2 preferred or B1

bár a C1-es olaj még alacsonyabb SAPS tartalmú => hosszabb élettartamú DPF
Én C1-el nyomatom! Imádja:))
Érdekes, állítólag csak a C2 lenne jó a DPF-es Toyotákba.  :?: