Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385878 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

HITMAN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 145
Re: D4D
« Válasz #795 Dátum: 2009.01.31 19:19:26 »
Sziasztok!

Lassan belekerült az első általam levezetett 10 e km a Drágaságba, nyáron túl esett a 120 000 km-es szervizen (motorolajból Castrol 10W40-et kapott Monoron), és a hideg idő (10 fok alatt) beálltával egy érdekes, korábban nem tapasztalt jelenségre lettem figyelmes. Hidegen (amíg a hőfokmérő el nem éri a 3-dik vonalat) 1600 1/min fordulaton stabil gázon (nem gyorsítva, vagy lassítva) kicsit "dadogósan" megy, enyhe remegés járja át az autót. Amint bemelegszik, a jelenség megszűnik. Nem tudom, hogy ennek van-e köze az olajcseréhez (nem tudom, hogy előtte milyen olaj volt benne, a kocsi talján import), de tavaly télen még nem csinálta.

Van valakinek ötlete, hogy ez mitől lehet ??? Esetleg tapasztalt már más is hasonlót ?

Szerintem nem olajprobléma ez (a 10W-40-es olajnál ugyan van jobb is, de nem vészes ez sem), inkább az, h a turbónak van egy SVC-szelep nevű alkatrésze (ill. kettő), aminek tönkremenetelét jelzi, ha hidegen (aztán később melegen is kicsit), 1, 2, 3-ban fullad, rángat, dadog a motor, és nem akar gyorsulni. Nálam először csak a rángatás jelentkezet, aztán télen indulni is csak második-harmadik-negyedik próbálkozásra indult reggel, miközben a motorhiba lámpa is kigyulladt (újraindításra kialudt, de a hibakód megmaradt). Kb. 1 óra a cseréje, jó sok pénzért...

DiNo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • http://www.datasec.hu
Re: D4D
« Válasz #796 Dátum: 2009.02.24 10:52:11 »
Sziasztok! Gondolkodom egy 2005-ös 2.0D4D wagon kocsi vásárlásán, amiben ugye egy 5 fokozatú váltó van.
1. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy milyen különbségek vannak az újabb 2005 utáni (index a visszapillantóban stb.) autóhoz képest, megéri-e a jóval magasabb költséget (1M).
2. Illetve elég-e az 5 fokozat a 2.0 dieselbe?
3. Véleményetek szerint mire figyeljek egy németből behozott autó esetében (kb. 80E van benne)?
Köszönöm szépen a segítségetek, Üdv, DiNo
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.24 10:55:00 írta DiNo »
Toyota/Corolla HB 1,4 Sol+/2006

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: D4D
« Válasz #797 Dátum: 2009.02.24 21:40:22 »
Háááát, hogy megéri-e, azt neked kell tudnod. A leglényegesebb különbség maga a motor. A "régiben" még a 116 lovas ketyeg, a ráncfelvarrottban pedig a 2.2-ből származtatott 126 lovas, ami erősebb, nyomatékosabb és kevesebbet fogyaszt.
A többi különbséget túl lehet élni, - mi több, nekem a régi karosszéria és váltógomb jobban bejön - de ez kétségtelenül egy lényeges különbség.
Hogy elég-e a dízelbe 5 fokozat? Biztos, elvégre egy jó ideig így készültek... :D
Speciálsian a németektől behozott autóknál nincs figyelni való, csak az, ami minden használtautó esetében. Illetve azt nem árt tudni, hogy a futásteljesítmény nagyobb része feltehetően autópályán következett be, ami a legkevésbé ártalmas egy autóra nézve.
music     

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: D4D
« Válasz #798 Dátum: 2009.02.24 21:51:10 »
Háááát, hogy megéri-e, azt neked kell tudnod. A leglényegesebb különbség maga a motor. A "régiben" még a 116 lovas ketyeg, a ráncfelvarrottban pedig a 2.2-ből származtatott 126 lovas, ami erősebb, nyomatékosabb és kevesebbet fogyaszt.
Talán még annyi, hogy a régebbi D4D hajlamos lendkerék hibára. Ha ez előjön, akkor az akár 200e plusz költség is lehet.
Ha igaz a 80e km és nem volt gyűrve, akkor jó vétel lehet.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D4D
« Válasz #799 Dátum: 2009.02.25 00:31:16 »
Sziasztok! Gondolkodom egy 2005-ös 2.0D4D wagon kocsi vásárlásán, amiben ugye egy 5 fokozatú váltó van.
1. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy milyen különbségek vannak az újabb 2005 utáni (index a visszapillantóban stb.) autóhoz képest, megéri-e a jóval magasabb költséget (1M).
2. Illetve elég-e az 5 fokozat a 2.0 dieselbe?
3. Véleményetek szerint mire figyeljek egy németből behozott autó esetében (kb. 80E van benne)?
Köszönöm szépen a segítségetek, Üdv, DiNo

Szia! A többiek már nagyjából leírták a különbségeket. Annyival egészíteném ki, hogy a facelift során azért sokminden megváltozott, pl. hangoltak az autó futóművén is, stb. Összességében véve jobb autó a faceliftes, ez nem vitás - de pl. szerintem csúnyább, bár ez ugye ízlés dolga. NAGY különbség nincs - bár szvsz 1 milliós felár sincs, szal tutira nem drágább egymillióval egy közvetlenül a facelift után gyártott darab, mint egy közvetlenül előtte gyártott régi. Amúgy ha jól rémlik, a facelift 2006 második felétől volt.

Az import autókkal az a gond, hogy a km-számláló szinte biztos, hogy minden esetben vissza van állítva. Mellékelve hozzá, természetesen, a hamisított szervízkönyv  ::) ... 80 ezer km egy négyéves dízel kombiban? Persze, van ilyen - csak a kereskedők nem ezt fogják behozni, mert az ilyen kint is drága. Azokat hozzák be, amelyek kint olcsók - és azért olcsók, mert sokat futottak. Amit itt 80 ezerrel hirdetnek, abban szvsz 180 ezer biztosan van - és mivel főleg pályán mentek vele, ezért nem látszik meg rajta. Ez ilyen egyszerű sajnos - ebből élnek a nepperek. Nézegesd meg a német használtautós oldalakon (pl. mobile.de, autoscout24.de), hogy mennyibe kerül kint egy ennyi idős, 80 ezret futott Avensis dízel kombi. Aztán számolgass kicsit  ::) ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: D4D
« Válasz #800 Dátum: 2009.02.25 07:24:04 »
Sziasztok! Gondolkodom egy 2005-ös 2.0D4D wagon kocsi vásárlásán, amiben ugye egy 5 fokozatú váltó van.
1. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy milyen különbségek vannak az újabb 2005 utáni (index a visszapillantóban stb.) autóhoz képest, megéri-e a jóval magasabb költséget (1M).
2. Illetve elég-e az 5 fokozat a 2.0 dieselbe?
3. Véleményetek szerint mire figyeljek egy németből behozott autó esetében (kb. 80E van benne)?
Köszönöm szépen a segítségetek, Üdv, DiNo

A febr. 18-i autó motorban van egy összehasonlítás.
(2005 Toyota Avensis Wagon 2.0 D4-D / 2005 Mazda 6 Sport Kombi 2.0 CD / 2006 Peugeot 407 SW 2.0 HDi)
BekeN

DiNo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • http://www.datasec.hu
Re: D4D
« Válasz #801 Dátum: 2009.02.25 07:33:50 »
Ez ilyen egyszerű sajnos - ebből élnek a nepperek. Nézegesd meg a német használtautós oldalakon (pl. mobile.de, autoscout24.de), hogy mennyibe kerül kint egy ennyi idős, 80 ezret futott Avensis dízel kombi. Aztán számolgass kicsit  ::) ...

Sziasztok! Nagyon köszönöm a hozzászólásotok! Valójából erről az autóról van szó: http://www.hasznaltauto.hu/2403945_toyota_avensis_2005
Megnéztem, külsőre makulátlan, belsőre is annak tűnik, bár a pedálgumik jóval több km-t sejtetnek. Legalább is az én corollámban 46E km után nem látszik a gumin szinte semmi...
Hogy a történet kerek legyen az én 2006 sol+ -os 1.4-es benzines kocsimra kellene ráfizetnem 1.4M-t. Nagyon gyönyörű ez az avensis és egyből beleszerettem, de az eszem mást mond, mint a szívem :) Szóval azt hiszem egy józan gondolkodású ember sokat tudna segíteni, még mielőtt hülyeséget csinálok!
Infók: 2005.03 ban lett behozva GB-ből Németbe és egy 64-es születésű muksóé volt, aki állítólag kb. 80E km-t ment vele, majd 200811-ben lett behozva ide és azóta nem lett üzembe állítva Mi a véleményetek? Köszönöm, Norbi
Toyota/Corolla HB 1,4 Sol+/2006

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D4D
« Válasz #802 Dátum: 2009.02.25 09:39:37 »
Pedalgumik kopottak 80 ezer utan? Ez kicsit gyanus :hmmmm: Nezd meg alaposan az orrat, ha tele van mely kavicsnyomokkal, akkor palyan volt hasznalva. Ha ez igaz, akkor a gumipedal kopottsaga sokkal tobbet sejtet.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D4D
« Válasz #803 Dátum: 2009.02.28 14:29:38 »
Sziasztok! Nagyon köszönöm a hozzászólásotok! Valójából erről az autóról van szó: http://www.hasznaltauto.hu/2403945_toyota_avensis_2005
Megnéztem, külsőre makulátlan, belsőre is annak tűnik, bár a pedálgumik jóval több km-t sejtetnek. Legalább is az én corollámban 46E km után nem látszik a gumin szinte semmi...
Hogy a történet kerek legyen az én 2006 sol+ -os 1.4-es benzines kocsimra kellene ráfizetnem 1.4M-t. Nagyon gyönyörű ez az avensis és egyből beleszerettem, de az eszem mást mond, mint a szívem :) Szóval azt hiszem egy józan gondolkodású ember sokat tudna segíteni, még mielőtt hülyeséget csinálok!
Infók: 2005.03 ban lett behozva GB-ből Németbe és egy 64-es születésű muksóé volt, aki állítólag kb. 80E km-t ment vele, majd 200811-ben lett behozva ide és azóta nem lett üzembe állítva Mi a véleményetek? Köszönöm, Norbi

Beírtam az autó paramétereit a mobile.de-re. 2005-ös 2.0 dízel Ave kombi, max. 90 ezer km, bőrülésekkel. 13.300 euro a legolcsóbb jelenleg. Erre jön kb. 430 ezer forint regadó. Meg az egyéb költségek. Meg a kereskedő profitja. Szóval, hogy is jön ki az, hogy esetedben a kereskedőnek megéri egy ilyen autót 3.890-es irányáron hirdetni? ... Szerintem qrvára sehogy :excl:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

DiNo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • http://www.datasec.hu
Re: D4D
« Válasz #804 Dátum: 2009.02.28 22:05:57 »
Beírtam az autó paramétereit a mobile.de-re. 2005-ös 2.0 dízel Ave kombi, max. 90 ezer km, bőrülésekkel. 13.300 euro a legolcsóbb jelenleg. Erre jön kb. 430 ezer forint regadó. Meg az egyéb költségek. Meg a kereskedő profitja. Szóval, hogy is jön ki az, hogy esetedben a kereskedőnek megéri egy ilyen autót 3.890-es irányáron hirdetni? ... Szerintem qrvára sehogy :excl:

Igen, igazatok van! Jobban beleástam magam a témába és én is rájöttem, hogy ebben a kocsiban kb. 200E km lehet. megnéztem a kocsit még egyszer és a kormánya annyira ki volt kopva, hogy látszott az alsó réteg!! Pofátlanság amit ezek az autókereskedők csinálnak (tisztelet a kivételnek!). Szóval köszönöm még egyszer a segítségeteket! Üdv, DiNo
Toyota/Corolla HB 1,4 Sol+/2006

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
D-CAT
« Válasz #805 Dátum: 2009.03.07 23:20:48 »
Hamár van D4D  topic is.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: D-CAT
« Válasz #806 Dátum: 2009.03.07 23:21:52 »
Hamár van D4D  topic is.
Elfért volna ott is, elvégre a D CAT is D4D...
music     

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Re: D-CAT
« Válasz #807 Dátum: 2009.03.07 23:25:25 »
Télleg, ma kérdezte egy barátom, mi a D-CAT?
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: D-CAT
« Válasz #808 Dátum: 2009.03.07 23:30:28 »
Télleg, ma kérdezte egy barátom, mi a D-CAT?
Dürgősmacska  [rohog]
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: D-CAT
« Válasz #809 Dátum: 2009.03.07 23:32:44 »
Télleg, ma kérdezte egy barátom, mi a D-CAT?
Ez.
még klikkelni kell kettőt, hogy kijöjjön a megfelelő oldal.
music