Az üzembehelyezés a lényeg sztem, nem a gyártás. Ugyanis ha a gyártást néznénk, akkor a szalonból vett új kocsi is már fél éves lenne... Ezért is baromság ez.
Meg a szalonban, illetve raktározás közben nem élődik le a kocsik, míg az utcán az első mosás után már sosem lesz olyan a fénye, mint újkorában...
Nem értem, hogy mostanában miért olyan divat a gyártási évvel/hónappal dobálózni. Az üzembehelyezéstől számítjuk a kocsi korát normál esetben...
Ebben teljesen egyetértünk. Én is értetlenül, és bosszankodva szemlélem ezt az újkeletű szívózást, hogy most akkor mikor is gyártották a kocsit
... Bakker, a világon mindenhol az
első forgalomba helyezés dátuma a mérvadó, ezt az adatot veszik figyelembe; hisz az teljesen természetes és logikus, hogy az autót nem egy nappal a forgalomba helyezés előtt gyártották, továbbá egyáltalán nincs is semmi jelentősége, hogy három vagy hat hónap telt-e el a gyártás és a forgalomba helyezés között. Semmi értelme ezen agyalni, ezzel foglalkozni! Egy 2003 februári forgalomba helyezésű autó, az egy "2003-as autó", ez az elfogadott, logikus és indokolt meghatározása - slussz.
Kivételt ezalól csak az ilyen-olyan okból túltárolt kocsik jelentenek, amelyek mondjuk éves vagy akár több éves nagyságrendű időt töltöttek a gyártás és a f.h. között. Ezeknél természetesen indokolt és elvárható megjegyezni, hogy bár az autó teszem azt 2010-es f.h., de 2008-as gyártású. De hogy egy 2010-es autót mondjuk 2009 októberében gyártottak, az a kutyát nem kell hogy érdekelje.