Ezt alkalmasint megnézhetnénk közösen, hogy Te hova tennéd. Ugyanis "elérhető" távolságon belül nem sok hely adatott. A jobb oldalon az ablakmosó tartály mellett van az oldal lemezen, a bal oldalon pedig a sárvédő lemezen egészen lent. Máshova hely, vagy elegendő hosszúságú kábel híján nem tudtam tenni, de lehet, hogy én nem vettem észre valamit. (Csak azt sajnálom, hogy Kakucson nem jutott eszembe megkérdezni. ) Ami a minőséget illeti: lehet, hogy tényleg nem valami "márkás" termék.... az ára sem volt az. Ja, és pontosan mi a gyanú? Mivel veszik össze? Vagy próbáljam először az egyiket, aztán a másikat máshová tenni?
Én hova tenném?? Mitom én, nem azért írtam.... A trafó nagyfrekvenciás jeleket ad ki működés közben, aki a rádiót zavarja. Két megoldás lehet: arrébb rakod a trafót, vagy veszel egy márkásabb szettet, amivel lehet, hogy ugyanúgy összevész...
lehet kapni olcsón trafót is végül is.
Szerintem első körben probáld meg azonosítani, hogy melyik trafó zavar be. Ha megvan, akkor lehet az áthelyezésen gondolkodni. Ha nem megy, akkor azon, hogy a trafót hogyan lehet leárnyékolni, hogy ne zavarjon. Ezt ugyanis könnyebb, mint az antennát... Nem tudom, hogy gyári fejed van, de az is megoldás szokott lenni, ha márkás utólagos fejegységet tesznek be, a gyáriak nem szeretik általában.
Na nagyjából ezekből kell megtalálni a legjobb megoldást. Tudom, hogy nem egyszerű...
Végső sorban, ha már semmi sem segített a trafót el kell helyezni egy Farady kalickában, oszt annyi! Az tutira leárnyékolja. Annak idején a hadsegerben, ahol gk. vez. voltam, egy benzines ZIL volt a kocsim, ami a dobozában egy komplett rádiósegységet hordozott, adóval, vevővel usw. Mivel a motor benzines volt, az összes elektromios kütyü, ami kellett az üzemeléshez végig volt burkolva, a gyertyapipától, a gyújtáskábelen keresztül a fesszabályzóig. Nem volt egyszerű a motortere, meg szerelni se lehetett ukk-mukk-fukk.
kis olvasmány hátha segít